بهترین سایت کلود ماینینگ و استخراج ابری

بهترین سایت کلود ماینینگ و استخراج ابری

میخوایم در این مقاله مختصری در خصوص بهترین سایت کلود ماینینگ و استخراج ابری صحبت کنیم و روشهای مختلفی را به شما آموزش بدیم که ببینید آیا استخراج رایگان بیت کوین و ارزهای دیجیتال به صرفه هست یا با تهیه پلنهای قیمت مناسب سود بیشتری بدست می آورید؟

سعی میکنیم همزمان، به سوالات متداول شما کاربران نیز پاسخ بدیم و سوالی را بی جواب نزاریم.

 

بهترین سایت کلود ماینینگ و استخراج ابری

 

بهترین سایت کلود ماینینگ کدام سایت است؟

معمولا بر اساس یک سری استاندارد و رتبه بندی و در نظر گرفتن آرای کاربران به انتخاب سایتهای برتر اقدام میکنند. اما این روش مشکلاتی داره و خیلی از شرکتها با خرید تبلیغات و رای از طریق شبکه های اجتماعی خودشون مانند اینستاگرام و تلگرام و … ترغیب کاربران خودشون به رای دادن و دریافت جوایز یا وعده های دیگر آمار آرای خود را بالا برده و به نوعی تقلب میکنند.

خیلی ترفندها و موارد دیگری هست که نمیشه یک سایت را یقینا به عنوان بهترین سایت کلود ماینینگ و استخراج ابری معرفی کرد. اما میتوان روشهایی را گفت که کاربر با در نظر گرفتن آن موارد، خود میتواند بهترین سایت یا مناسب ترین سایت با نیاز خود را انتخاب کند.

استخراج ابری یا کلود ماینینگ

 

استخراج ابری یا کلود ماینینگ

در مقاله استخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیجیتال کامل این مورد را توضیح دادیم، اما به طور ساده و خلاصه میتوان اینگونه گفت که استخراج ابری یا ماینینگ ابری، روشی است برای استخراج رمز ارز‌هایی نظیر بیت کوین و اتریوم اونم بدون نیاز به خرید دستگاههای گرانقیمت، پیاده‌سازی شبکه های مورد نیاز که کاری کاملا تخصصی است و اجرای نرم‌افزارهای مورد نیاز یک دستگاه یا مزرعه استخراج به‌طور مستقیم و فیزیکی و خیلی موارد دیگه… .

شرکت‌های استخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیجیتال تمام فرایندهای فنی و زیرساختی راه اندازی و همین‌طور نگهداری یک مزرعه استخراج ارزهای رمز نگاری شده را انجام می‌دهند و در نهایت قدرت پردازش یا به‌طور خاص دستگاه‌های به کار گرفته شده را با هزینه ای مشخص اجاره می‌دهند. به این صورت تمام افراد فارغ از مواردی نظیر برخورداری از دانش فنی یا دسترسی به برق مناسب می‌توانند به استخراج رمز ارز مدنظرشان با هزینه معقول و استرس و دردسر کمتر اقدام کنند.(منبع: ویکیپدیا)

مزایا

  1. کاربران در این روش نیازی به خرید سخت‌افزارهای مورد نیاز استخراج ندارند.
  2. نیازی به دانش فنی برای استخراج نخواهد بود و هرکس با یک سیستم کامپیوتری یا موبایل می‌تواند عمل استخراج را انجام دهد.
  3. هزینه‌های بالای انرژی مصرفی که ماینرها دارند کاهش می‌یابد.
  4. مشکلات مربوط به نگهداری دستگاه‌های استخراج و هزینه‌های استهلاک و … رفع می‌گردد.
  5. شانس کلی استخراج و کسب درآمد افزایش می‌یابد.

 

 

تکنیک ها و روشهای استخراج ابری بیت کوین

بهترین سایت کلود ماینینگ و استخراج ابری

 

 

تکنیک‌ها و روش‌های استخراج ابری cloud mining

روش‌های متفاوت و متنوعی برای استخراج ابری ارزهای دیجیتالی وجود دارد و افراد می‌توانند هر یک از آن‌ها را با توجه به میزان دانش فنی و متناسب با نیاز خود، انتخاب کنند.

۱- استخراج از طریق میزبان (Hosted Mining)

در این روش، ماینر (شخص استخراج کننده)، با اجاره یک ماشین استخراج یا ASIC، کار خود را پیش می‌برد و استخراج ابری را آغاز می‌کند. در این روش، میزبان به شما اجازه می‌دهد تا شروع به استخراج ارزدیجیتال کنید بدون اینکه نگران هزینه‌های تعمیر و نگه‌داری آن باشید.

۲- استخراج از طریق میزبانی مجازی ( Virtual Hosted Mining)

در روش استخراج میزبانی مجازی، شخص می‌تواند با اجاره یک سرور مجازی خصوصی، نرم‌افزارهای ماینینگ خود را بر روی آن نصب کند و کار استخراج ابری را شروع کند.

۳- پاور هش اجاره‌ای (Leased Hashing Power)

در این روش از استخراج ابری، شما می‌توانید قدرت پردازش سیستم‌های ماینینگ را اجاره کنید و هیچ نگرانی‌ای برای از بین رفتن، تعمیر و نگهداری سخت‌افزارهای مخصوص ماینینگ نداشته باشید.

 

 

کلود ماینینگ استخراج ابری بیت کوین

 

استخراج ارز دیجیتال

یکی از مواردی که خیلی از کاربران جدیدا به دنبال آن هستند و میخواهند در مورد آن اطلاعات داشته باشند استخراج ارز دیجیتال میباشد.

در این مقاله و در مقالات دیگر که روی سایت در بخش وبلاگ قرار دادیم میتوانید اطلاعات کامل و جامعی را در این زمینه به دست آورید.

چنناچه شما هم به دنبال استخراج ارز دیجیتال، روشهای استخراج ارز دیجیتال، مزایا و معایب استخراج ارز دیجیتال، درآمد و هزینه های آن و … هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 

سایت استخراج بیت کوین

سایتهای زیادی به عنوان سایت استخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیجیتال در حال فعالیت هستند، اما تعداد کمی توانسته اند در این زمینه موفق شوند و فعالیت خود را گسترش دهند.

شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ با افتخار در دسته موفقهای این عرصه قرار گرفته و توانسته است در مدت کوتاهی از زمان فعالیت خود، از یک پروژه استارت آپی دانشجویی در دانشگاه لیتوانی، به دلیل استقبال بی نظیر در سرتاسر دنیا به یک شرکت بین المللی ثبت شده در کشور لیتوانی و دارای نمایندگی در 8 کشور دنیا تبدیل شود.

شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ سایت استخراج ابری بیت کوین با پلن های متنوع و قیمت مناسب میباشد و به دلیل بازدهی بالا خدمات ارائه شده توسط این شرکت، تمامی کاربران ما قصد ارتقا پلن های پیشفرض خود به پلن های بالاتر و گرانقیمت تر را دارند تا بتوانند سود بیشتری را در این سایت معتبر کسب کنند.

 

سایت استخراج ابری بیت کوین

بهترین سایت کلود ماینینگ و استخراج ابری

 

سایت هایی که بیت کوین رایگان میدهند

شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ برای تشویق کاربران با ارزهای دیجیتال و استخراج ابری بیت کوین به تمام کاربرانی که در سایت ثبت نام میکنند بیت کوین رایگان میدهد تا بتوانند با این هدیه ناقابلی که از طریق ثبت نام در گلدن هش ماینینگ به دست آورده اند، نسبت به خرید پلن مناسب خودشان و کسب درآمد از استخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیجیتال اقدام کنند.

هدف شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ از این هدیه، آشنایی هرچه بیشتر تمام مردم ایران زمین و همچنین دنیا با ارزهای دیجیتال و پادشاه ارزهای دیجیتال بیت کوین میباشد، زیرا مدیران ارشد و بنیانگذاران و سرمایه گذاران شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ بر این عقیده هستند که ارزهای دیجیتال آینده دنیا و زندگی ما می شوند و آینده در دستان کسانی خواهد بود که از الان برای خود و فرزندان خود در بیت کوین و ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری و فعالیت می کنند.

از نظر مدیران و صاحب نظران، این اتفاق در آینده دوری قرار نیست اتفاق بیفتد، بلکه در آینده ای بسیار نزدیک و شاید کمتر از 5 یا 3 سال دیگر چنین اتفاقی رخ خواهد داد و ارزهای دیجیتال بخشی از زندگی ما خواهند بود و در آن زمان استخراج و بدست آوردن ارز دیجیتال بسیار سخت تر از زمان الان خواهد شد و هر فردی که الان از این فرصت استفاده کند، قطعا بسیار جلوتر از سایر افرادی که تازه در 5 سال آینده اقدام می کنند قرار خواهد گرفت.

پس همین الان با ثبت نام در گلدن هش ماینینگ، آینده ای باورد نکردنی برای خود، فرزندان و آیندگان خود رقم بزنید.

 

سایت هایی که بیت کوین رایگان میدهند

 

 

 

سایت استخراج ابری اتریوم

به مانند بیت کوین، خیلی از سایتها به عنوان سایت استخراج ابری اتریوم در حال فعالیت میباشند و پلن های مختلفی را ارائه میدهند، اما کیفیت خوب و راضی کننده ای را ارائه نمیدهند.

طبق پلن پیشرفت سه ساله گلدن هش ماینینگ، به زودی و پس از تکمیل زیرساختها و سخت افزارهای مورد نیاز،  بخشی را در سایت به عنوان استخراج ابری اتریوم برای کاربران فراهم خواهیم نمود تا بتوانند به مانند بیت کوین و استخراج ابری آن، از بهترین سایت استخراج ابری اتریوم نیز در گلدن هش ماینینگ بهره ببرند و با قیمت منساب پلن های مناسب را تهیه کنند.

 

استخراج اتریوم رایگان

روشی که در بعضی از سایتها به عنوان استخراج اتریوم رایگان و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال تبلیغ میشود، در نهایت نتیجه ای را برای کاربر در بر نخواهند داشت و با روشهایی مانند نصب این نرم افزار، نمایش تبلیغات به کاربران، استفاده از سخت افزار دستگاه کاربر برای ماینینگ، کسب بازدید بیشتر و درآمد بالاتر از کاربران و … مقداری بسیار زیاد از کاربران بدست می آورند و سپس مقدار بسیار ناچیزی را به کاربران به عنوان استخراج اتریوم رایگان میدهند.

یکسری دیگر از سایتها به شما پلن را رایگان میدهند تا به استخراج اتریوم بپردازید، اما حق برداشت و نقد کردن آن اتریوم را ندارید و چنانچه قصد انتقال اتریوم کسب شده به کیف پول خودتان را داشته باشید، باید هزینه استفاده از خدماتی که در این مدت از سایت داشته اید را پرداخت کنید و یا هزینه ای مشخص را که آن سایت تعیین میکند را پرداخت کنید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این هست که دنبال استخراج اتریوم رایگان نباشید و کمی منطقی به موضوع نگاه کنید و از خود بپرسید چرا باید سایت X به من اتریوم رایگان بدهد؟

 

ماینینگ ابری بیت کوین

استخراج بیت کوین رایگان

با توجه به علاقه مندی خیلی از کاربران به ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و قصد سرمایه گذاری در آن، به دلیل نداشتن سرمایه اولیه به دنبال استخراج بیت کوین رایگان هستند که با توجه به توضیحاتی که در بالاتر در خصوص استخراج رایگان ارزهای دیجیتال و اتریوم گفتیم، این مورد برای بیت کوین هم صدق کرده و همان روال را دارد.

 

 

استخراج ارز دیجیتال با موبایل

 

استخراج ارز دیجیتال با موبایل

با توجه به سوالات متداولی که کاربران از طریق تیکت، پشتیبانی انلاین، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … از ما سوال پرسیدند و میپرسند، این موضوع را میتوان به چند دسته تقسیم کرد:

– استفاده از سخت افزار و قدرت پردازش گوشی موبایل برای استخراج ارز دیجیتال: در این حالت کاربر با نصب نرم افزاری خاص و یا باز کردن صفحه ای در مرورگر خود و … نسبت به قدرت گوشی خود میتواند مقداری ارزدیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و … را استخراج کند.

در نگاه اول شما دارید با این کار بیت کوین استخراج میکنید و ممکن است خیلی پولدار شوید، اما با توجه به سختی شبکه برای استخراج بیت کوین و نیاز به قدرت هش بالا برای کسب مقدار قابل توجهی بیت کوین، عملا مقدار استخراج شده توسط موبایل بسیار ناچیز میباشد و از طرفی به دلیل حل معادلات سنگین و پیچیده توسط سی پی یو CPU و کارت گرافیک GPU و مصرف بالای باتری و گرمایی که به این دلیل تولید میشود، عمر گوشی موبایل شما به شدت کاهش پیدا میکند و حتی ممکن است دچار نقص سخت افزاری و سوختن قطعات داخلی مانند برد اصلی، سی پی یو، گرافیک و در بعضی موارد انفجار باتری موبایل شود.

اگر گوشی موبایل ارزان قیمتی داشته باشید، عملا سخت افزار ضعیفی دارید و مقدار استخراج شده بسیار بسیار ناچیز و کم میباشد و در صورت از بین رفتن گوشی و سوختن موبایل، حتی پول گوشی موبایل شما نیز بدست نخواهد آمد.

چنانچه موبایل گرانقیمتی داشته باشید و از آن برای استخراج ارز دیجیتال بیت کوین استفاده کنید، در آن صورت مقداری بیشتر از گزینه قبل به دست خواهید آورد، اما در صورت خراب شدن یا سوختن گوشی موبایل، سخت افزار، باتری و … شما باید هزینه بسیار زیادی را برای تعمیرات و یا تعویض بپرازید کخ در این صورت هم شما در نهایت ضرر کرده اید، چون مقدار بیت کوینی که به دست اورده اید در حد چند ساتوشی( واحد کوچکتر بیت کوین) میباشد و پول تعمیرات گوشی موبایل را نیز جوابگو نخواهد بود.

پس این روش ارزش فکر کردن را هم ندارید، چه برسد به امتحان کردن.

 

استخراج ابری بیت کوین: در این روش شما با تهیه پلن استخراج ابری بیت کوین از گلدن هش ماینینگ، مقداری از هش ریت فارم های گلدن هش ماینینگ را اجاره خواهید کرد و تمامی موارد فنی و تنظیمات و نگهداری و … بر عهده شرکت گلدن هش ماینینگ میباشد و شما با ورود به پنل کاربری خود در سایت و ثبت سفارش پلن استخراج ابری، نیاز به هیچ تخصص و کار خاص دیگه ای ندارید و از داخل پنل خود میتوانید با گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت، تلویزیون هوشمند و هر دستگاه دیگری که به اینترنت متصل باشد و مرورگر داشته باشد میتوانید پنل خود را مدیریت کنید و بیت کوین و ارزهای دیجیتال استخراج شده را مشاهده و مدیریت کنید و هیچ استفاده ای از سخت افزار گوشی موبایل شما نخواهد شد، چون سخت افزار مورد نیاز استخراج بیت کوین در فارم گلدن هش ماینینگ به صورت ابری قرار دارد و هیچ نیازی به سخت افزار گوشی شما نیست.

در این روش شما فقط وارد پنل کاربری خود در سایت گلدن هش ماینینگ شده و از آنجا پنل و مبالغ خود را مدیریت میکنید و استرس از بین رفتن و سوختن گوشی موبایل و خرابی را ندارید.

 

استخراج ارز دیجیتال با گوشی

بهترین سایت کلود ماینینگ و استخراج ابری

 

 

استخراج اتریوم با گوشی

استخراج اتریوم یا هر ارز دیگری با گوشی موبایل، مانند توضیحات بالا میباشد و همان روال را دارد.

به زودی پلن استخراج ابری اتریوم به پلن های گلدن هش ماینینگ اضافه خواهد شد و بدون نیاز به سخت افزار گوشی شما، به صورت کاملا ابری میتوانید با گوشی موبایل وارد پنل کاربری خود در سایت گلدن هش ماینینگ شوید و فقط پنلی که تهیه کرده اید را مدیریت کنید.

بهترین و مطمئن ترین راه برای یک کاربر زرنگ و هوشمند این روش هست، تا اینکه از گوشی موبایل خود که الان در بازار ایران حداقل 5-6 میلیون تومان میباشد برای استخراج بیت کوین استفاده کند و در صورت سوختن و از بین رفتن گوشی موبایل خود، دو برابر ضرر کند و نیاز باشد که دوباره گوشی موبایل بخرد.

bitzfree

یکی از سایتهایی که مدتی است در زمینه استخراج بیت کوین رایگان فعالیت میکند این سایت میباشد و به دلیل شکایتهای متعددی که از سایت در فرومهای معتبر و بزرگ خارجی و ایرانی شده است و این سایت در بین کاربران به عنوان یک سایت اسکم Scam شناخته میشود و توضیحات در خصوص این سایت را در همین جا پایان میدهیم.

چون چیزی که به ضرر کاربران باشد، نباید معرفی شود و حمایت از کاربران باید در اولویت نویسنده یک مطلب باشد. (نویسنده مطلب در سایت گلدن هش ماینینگ)

 

استخراج ابری با موبایل بیت کوین و اتریوم

 

استخراج ابری رایگان

استخراج ابری رایگان یکی از طرحهایی هست که به مناسبتهای مختلف مانند عید نوروز، اعیاد مهم و باستانی و دیگر موارد به انتخاب تیم بازاریابی گلدن هش ماینینگ برای کاربران فعال و قابل استفاده میباشد و در این طرحها که کاربران میتوانند به رایگان پلن استخراج ابری از سایت گلدن هش ماینینگ را تهیه کنند و نسبت به استخراج ابری رایگان اقدام کنند.

در این روش که به مناسبت مختلف اعلام میشود، جزئیات طرح گفته میشود و کاربران میبایست با دنبال کردن صفحات اجتماعی شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ، از این طرحها مطلع شوند.

 

سایت استخراج ابری رایگان بیت کوین

سایت استخراج ابری رایگان

گلدن هش ماینینگ GoldenHashMining.Com در مناسبتهای مختلف شرایط استفاده از استخراج ابری رایگان را برای عده محدودی از کاربران فعال میکند و کاربرانی که در زمان اعلام شده نسبت به دریافت این جوایز اقدام کنند میتوانند از سایت استخراج ابری رایگان بهره ببرند.

برای اطلاع از شرایط و طرحهای اعلام شده، شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

 

لینک شبکه های اجتماعی در انتهای صفحه قرار دارد.

 

 

قیمت بیت کوین و ماینینگ ارز دیجیتال

 

استخراج ابری ارز دیجیتال رایگان

برای استخراج ابری ارز دیجیتال به صورت رایگان باید به دنبال سایتی بگردید که چنین شرایطی را برای شما فراهم کند.

به دلیل هزینه های بالای تامین و نگهداری استخراج ابری ارزهای دیجیتال، معمولا باید مبلغی را برای تهیه هر پلن واریز کنید. اما اگر سایتی به شما گفت برای استخراج ابری ارز دیجیتال رایگان برنامه X را نصب کنید یا وارد لینک X شوید، مطمئن باشید سایت قصد نصب بدافزار و ویروس روی گوشی یا دستگاه شما را دارد و در انتها دچار کلاهبرداری خواهید شد.

 

 

استخراج تنهایی بیت کوین در منزل

 

ماینینگ ابری رایگان

ماینینگ ابری رایگان مثل تمامی مواردی که در بالا کامل توضیح داده شده است میباشد و همانطور که گفته شده، چیزی که رایگان داده شود باید یک دلیلی داشته باشد.

یا نیاز هست که برای برداشت یا انتقال وجوه خود به کیف پول، کارمزد آن را بپردازید، یا اگر نیاز به نصب نرم افزاری خاص یا ورود به لینک خاصی بود، بدونید مشکلی در ادامه برای شما پیش خواهد آمد.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری این مطلب:
برچسب های این مطلب:
استخراج ابری ارز دیجیتال رایگاناستخراج ابری بیت کویناستخراج اتریوم با گوشیاستخراج اتریوم رایگاناستخراج ارز دیجیتالاستخراج ارز دیجیتال با موبایلاستخراج بیت کوین رایگانبهترین سایت استخراج ابریبهترین سایت استخراج ابری اتریومبهترین سایت استخراج ابری ارز دیجیتالبهترین سایت استخراج ابری بیت کوینبهترین سایت کلود ماینینگبهترین سایت کلود ماینینگ اتریومبهترین سایت کلود ماینینگ بیت کوینبهترین سایت کلود ماینینگ و استخراج ابریتکنیک‌ها و روش‌های استخراج ابری cloud miningسایت استخراج ابریسایت استخراج ابری اتریومسایت هایی که بیت کوین رایگان میدهند
ارسال شده در دسته بندی:
ارزهای دیجیتال, سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال, مطالب وبلاگ
ارسال شده در تاریخ:
توسط:
نوشتهٔ پیشین
آموزش بهترین روشهای کسب درآمد از بیت کوین
نوشتهٔ بعدی
بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با سودبالا در سال 2022

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید