درباره گلدن هش ماینینگ

درباره گلدن هش ماینینگ بیشتر بدانیم:

شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ فعال در زمینه استخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیجیتال ثبت شده در کشور لیتوانی و دارای نمایندگی در 8 کشور دنیا، اکنون با مجوز رسمی از وزارت صنعت و معدن و تعاون (صمت) فعالیت خود را در ایران شروع کرده است.

شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ GoldenHashMining.Com به صورت یک پروژه استارت آپی و با ایده ای قوی با سرمایه گذاری شرکتهای اروپایی شروع به کار کرد و بعد از مدتی به دلیل داشتن ایده های قوی و خلاق و آینده دار، توانست رشد سریع و پیشرفتی عظیم را داشته باشد که این امر باعث جذب سرمایه های بیشتر از سمت سرمایه گذاران اروپایی و آمریکایی شد و استارت آپ اولیه تبدیل به شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ و سپس توسعه فارم ها و راه اندازی دفاتر نمایندگی رسمی در 8 کشور دنیا و مناطق مختلف شد تا بتواند جوابگوی نیازها و درخواستهای کاربران خود و پشتیبانی از آنها شود.

شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ از بزرگترین کمپانی های فعال در زمینه استخراج ابری بیت کوین(کلود ماینینگ) در دنیا میباشد که با فارم های متشکل از 6500 (درحال افزایش) دستگاه ماینر از جدیدترین، پر قدرت ترین و سریع ترین نمونه های موجود در جهان حجم بسیاری از استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتال به صورت ایمن و ساده را برای کاربران سرتاسر جهان فراهم کرده است.

قدرت محاسباتی بسیار بالای این فارم ها به طور میانگین استخراج 20 بیت کوین در روز و 600 بیت کوین در ماه را فراهم میکند که این امر موجب اعتماد و سرمایه گذاری بیش از 12000 کاربر از کل کشورهای منطقه و دنیا به گلدن هش ماینینگ را رقم زده است.

شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ جهت پایداری شبکه خود و استفاده از مناطق مناسب و سازگار، فارم های خود را در مناطق مختلف سردسیری یا آب و هوایی مناسب مانند روسیه، نروژ، سوئد، انگلیس، کانادا، آمریکا و بخشی را در  لیتوانی و اکنون در ایران راه اندازی کرده است.

متمرکز نبودن فارمها در یک منطقه یا کشور خاص، امنیت و کارایی شبکه را به صورت تضمینی و پایدار بالا نگه خواهد داشت و در صورت اختلال یا تحریم یا دیگر اتفاقات غیرقابل کنترل در یک مسیر، کاربران همچنان خواهد توانست به کسب سود و درآمد خود ادامه دهند و هیچ مشکلی در پرداختها و تراکنشهای شبکه ایجاد نخواهد شد.

این امر در راستای اهداف اصلی شرکت میباشد که پایداری شبکه در بالاترین امنیت و پایداری حفظ شود، زیرا شرکت گلدن هش ماینینگ سرمایه کاربران خود را در اولویت کاری و قوانین شرکت خود گنجانده است و سرمایه کاربران خود را سرمایه خود میداند و فعالیت خود را در گرو اعتماد کاربران باور دارد.

 

در ویدئوی زیر میتوانید به صورت جامع و کامل خدمات ارائه شده توسط گلدن هش ماینینگ را مشاهده کنید:

ویدئوی معرفی شرکت و خدمات ارائه شده در گلدن هش ماینینگ

 

 

 

تیم اصلی و بنیانگذاران استارت آپ و شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ:
ایده طرح استخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیجیتال با روشی خاص و مطمئن برای همه افراد دنیا زمانی به ذهنم رسید که در چندین سایت استخراج ابری عضو شدم و دیدم به صورت انحصاری و فقط به نفع خودشون فعالیت میکنن و هیچ تضمینی و تعهدی در قبال سرمایه کاربران ندارند و اکثرا به دلیل تک منطقه بودن فعالیتشون در صورت بروز کوچکترین اختلال در شبکه، سوددهی قطع میشد و سرمایه در خطر نابودی قرار میگرفت.
ارزهای دیجیتال و شبکه بلاکچین صنعتی برای فعالیت آزادانه همه مردم جهان هست و نباید توسط یک عده به انحصار گرفته بشه.
شروع ایده من از آنجا زده شد و با کمک و اعتماد کاربران و دوستان خوبم و سرمایه گذاران بزرگ اروپایی تونستیم به یک شرکت بزرگ بین المللی تبدیل بشیم.
GHM Owner

Alfonsas Sipelis

موسس و مدیر عامل

Skaidre Bironiene

موسس و مدیر روابط بین الملل
زمانیکه در یک جلسه استارت آپی با آلفونساس که الان مدیرعامل شرکت هست آشنا شدم و ایده هامونو به اشتراک گذاشتیم، توسط اسپانسرها و سرمایه گذاران تشویق شدیم که در کنار هم کار کنیم تا موفقیت بیشتری کسب کنیم و خوشبختانه با درایت و تلاشهای همه و مخصوصا آلفونساس تونستیم موفق بشیم.
تازه اول کار هستیم و نقشه های خیلی بزرگتری در سر داریم برای گلدن هش ماینینگ.
زمانیکه ایده به روز و آینده داری رو در جلسات استارت آپ میبینیم باید با تمرکز و ایجاد زیرساخت و سرمایه اون برای کمک و پیشرفت اون پروژه اقدام کنیم. من خیلی خوشحالم که اون روز در جلسه استارت آپ شرکت کردم و با این دوستان آشنا شدم و قبول کردم که روی پروژشون سرمایه گذاری کنم.
با اینکه به این تصمیم خودم اطمینان نداشتم، قبول ریسک کردم و الان به عنوان عضوی از شرکت بزرگ گلدن هش ماینینگ از تصمیمم کاملا راضی و خوشحال هستم.
سهامدار گلدن هش ماینینگ

Marijonas Markevicius

سهامدار و سرمایه گذار و از اعضای هیئت مدیره
اشتراک گذاری این مطلب:
برچسب های این مطلب:
ارسال شده در دسته بندی:
ارسال شده در تاریخ:
توسط:
نوشتهٔ پیشین
صفحه اصلی گلدن هش ماینینگ
نوشتهٔ بعدی
ارتباط با ما