قرعه کشی 10 اتریوم در دور سوم همزمان با نوروز 1403

قرعه کشی 10 اتریوم در دور سوم همزمان با نوروز 1403

سومین دور قرعه کشی تشویقی بین کاربران فعال با جایزه و قرعه کشی 10 اتریوم برای 10 کاربر خوش شانس از بین 12000+ کاربر سایت گلدن هش ماینینگ در تاریخ 1403/01/01  همزمان با عید نوروز باستانی ایرانیان انجام شد و لیست برندگان این دوره در انتهای همین صفحه قرار داده شده.

شرکت بین‌المللی گلدن هش ماینینگ نوروز 1403 را به همه ایرانیان به خصوص کاربران سایت و همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض مینماید.

 

قرعه کشی دور سوم گلدن هش ماینینگ | قرعه کشی 10 اتریوم

قرعه کشی 10 اتریوم در دور سوم همزمان با نوروز 1403

 

 

در ادامه قرعه کشی های دوره ای شرکت بین‌المللی گلدن هش ماینینگ، برای این دوره تصمیم گرفتیم که قرعه کشی 10 اتریوم در دور سوم همزمان با نوروز 1403 را انتخاب کنیم. اگر از دوره های قبلی جا موندید، میتونید در این دوره شانس خودتونو برای دریافت جایزه امتحان کنید.

میتونید از لینک های زیر نتایج دوره های قبل را مشاهده کنید:

قرعه کشی دور اول

 قرعه کشی دور دوم

 

* کاربران برنده میتوانند همانند دوره های قبل درخواست وجه نقد معادل ارزش جایزه را درخواست و در حساب بانکی خود دریافت کنند.

 

شرایط شرکت در قرعه کشی این دوره:

– در دوره های قبلی هر 100 دلار موجودی یا تراکنش حساب یک امتیاز محسوب میشد، اما در این دوره قرعه کشی فقط بین افرادی انجام میشه که حداقل یک پلن در سایت خرید کرده باشند.

– این قرعه کشی توسط سیستم چک می شود و تمام کاربرانی که تا قبل از روز تاریخ قرعه کشی یعنی 1403/01/01 یک پلن از سایت خریداری کرده اند در قرعه کشی شرکت داده شوند.

– تفاوتی نیست که پلن منقضی شده باشد یا فعال باشد، در قرعه کشی این دوره فقط فعال بودن کاربران ملاک هست تا بتوانیم برای کاربران فعال و علاقه مند با کاربرانی که فقط ثبت نام کرده اند امتیاز بیشتری قائل شویم.

– قیمت اتریوم در روز قرعه کشی مورخه 1403/01/01 ملاک میباشد و کاربرانی که درخواست وجه نقد یا تتر معادل قیمت اتریوم را دارند به نرخ همان روز محاسبه می شود.

 

اتریوم چیست؟ | What is Ethereum

قرعه کشی 10 اتریوم در دور سوم همزمان با نوروز 1403

 

 

توضیحاتی در مورد اتریوم:

اتریوم چیست؟

اتریوم (انگلیسی: Ethereum ; اِ-تی-ری-یِم) پلتفرمی عمومی، متن‌باز، زنجیره بلوکی-محور با رایانش توزیع‌شده برای قرارداد هوشمند است.

این پلتفرم ماشین مجازی تورینگ کامل اتریوم (EVM) را فراهم می‌آورد و اسکریپت‌ها را با استفاده از شبکهٔ بین‌المللی گره‌های عمومی اجرا می‌کند. اتریوم همچنین یک توکن ارزرمز پایه به نام «اتر» ارائه می‌کند، که میان حساب‌ها قابل انتقال بوده و می‌تواند به گره‌های شرکت‌کننده برای محاسباتی که انجام داده‌اند پرداخت شود.

«گَس» سازوکار کار داخلی قیمت‌گذاری است که برای جلوگیری از اسپمینگ و مکان‌یابی منابع روی شبکه به کار گرفته می‌شود.

ایده اتریوم توسط ویتالیک بوترین در سال ۲۰۱۳ طی یک اوراق سفید (White Paper) ارائه شد. او در مجله بیت کوین فعالیت می‌کرد و اعتقاد داشت بیت کوین دچار کاستی هایی است که باید برطرف شود. در نهایت او در ژانویه ۲۰۱۴ به همراه چند توسعه دهنده دیگر ایده خود را کامل تر کرد و در ماه اوت همان سال، برای پیاده‌سازی پروژه خود جذب سرمایه کرد.[

توکن اتریوماتر یک ارز رمزپایه است که در شبکه اتریوم از آن استفاده می‌شود. پس اگر قرار باشد در شبکه اتریوم تراکنشی انجام دهیم، باید از توکن اتر استفاده کنیم. دقیقاً مثل ارز دلار که از واحدهای کوچکتری به نام سنت تشکیل شده و بیت کوین که دارای واحدهای کوچکتری به نام میلی بیت و ساتوشی است، اتر هم دارای واحدهای کوچکتری با نام گذاری‌های مختلف است. واحدهای کوچکتر اتریوم را szabo (سابو) گویند و تقسیم‌بندی آن به صورت زیر است:

هر یک ether برابر با یک میلیون سابو می‌باشد

 

ارزش اتریوم

در حالیکه ارزش اتریم در ۹ نوامبر ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود (۴۷۳۶ دلار) رسید، ارزش آن طی ماه‌های بعد تا ۱۲۱۱ دلار کاهش یافت و در زمان نوشتن این مقاله در تاریخ 28 فوریه 2024 قیمت ان در محدوده 3200 دلار میباشد.

 

 

تفاوت بیت کوین و اتریوم

 

تفاوت های بیت‌کوین و اتریوم

۱. بیت‌کوین در سال ۲۰۰۸ به عنوان نخستین رمزارز دنیا آغاز به کار کرد و اتریوم شش سال پس از آن و در سال ۲۰۱۵ به دنیای کریپتوها معرفی شد.

۲. بیت‌کوین توسط فردی ناشناس، با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو ایجاد و معرفی شد و همچنان با گذشت حدود ۱۴ سال از معرفی این ارز دیجیتال، هویت این شخص همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد ولی در مقابل، اتریوم توسط ویتالیک بوترین ایجاد و راه اندازی شده است.

۳. بیت‌کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز و متن‌باز است که برای نخستین‌بار در دنیا از فناوری بلاک‌چین استفاده کرده است و در مقابل اتریوم یک پلتفرم متن‌باز مبتنی بر بلاک‌چین است که به توسعه‌دهندگان اجازه ساخت و توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را می‌دهد و ارز دیجیتال اتریوم با نام اتر شناخته می شود.

۴. بیت‌کوین با هدف جایگزینی پول و سیستم پرداخت آنلاین بدون واسطه ایجاد شد و تنها به عنوان یک پول جهت خرید و فروش کالا و خدمات استفاده می شود ولی اتریوم بیشتر به عنوان بستر اجرای قراردادهای هوشمند، راه اندازی توکن های جدید و برگزاری ICO ها مورد استفاده قرار می گیرد.

۵. بیت‌کوین و اتریوم هر دو از پروتکل اثبات انجام کار (PoW) استفاده کرده و قابل استخراج هستند، با این تفاوت که تعداد سکه های قابل استخراج بیتکوین فقط ۲۱ میلیون واحد در نظر گرفته شده است ولی در اتریوم چنین محدودیتی وجود ندارد.

۶. زمان تکمیل یک بلاک که ارتباط مستقیم با زمان تایید تراکنش دارد، در اتریوم در حدود ۱۴ ثانیه و در بیت‌کوین این زمان حداقل ۱۰ دقیقه طول می کشد.

۷. اتریوم یک مدل اقتصادی متفاوت با بیت‌کوین دارد. بلاک های پاداش بیت کوین هر چهارسال یکبار تقسیم می شوند اما در اتریوم این کار هر سال اتفاق می‌افتد

۸. از نظر فنی، زبان برنامه‌نویسی استفاده شده در بیت‌کوین و اتریوم متفاوت است. الگوریتم رمزنگاری اتریوم Ethash و الگوریتم بیت‌کوین SHA-256 نام دارد

.۹. اتریوم با استفاده از الگوریتم هش خود به اسم Ethash اجازه استفاده از کارت های گرافیک (GPU) را به جای دستگاه ها و پردازنده های ASIC فراهم می کند امّا بیت کوین چنین امکانی را برای کاربران فراهم نکرده است و در حال حاضر استخراج بیت‌کوین تنها با دستگاه های بسیار قدرتمند ASIC ممکن خواهد بود.

۱۰. استفاده ی خرده فروشان و فروشگاه های مجازی از بیت‌کوین به مراتب گسترده تر از اتریوم است، با این همه هواداران اتریوم باور دارند که میزان مصرف برق مورد نیاز برای استخراج اتریوم پایین تر از بیت کوین است و به همین دلیل این ارز گزینه بهتری برای انجام تراکنش های مالی است.

۱۱. در اتریوم کارمزدها متناسب با پیچیدگی محاسباتی، پهنای باند استفاده شده و فضای ذخیره سازی محاسبه می‌شوند. اما کارمزد تراکنش‌های بیت‌کوین بر اساس اندازه و زمان محاسبه می‌شوند.

 

 

 

استخراج اتریوم ممکن است؟

استخراج اتریوم که پیشتر با کارت گرافیک انجام می‌شد، در سال‌های اخیر یک فعالیت بسیار پرسود برای گیک‌ها یا همان خوره‌های کامپیوتر بوده است.

توجه: اتریوم (ETH) دیگر استخراج نمی‌شود! یعنی نمی‌توانید آن را ماین کنید؛ چراکه مکانیزم اجماع آن از اثبات کار (PoW)، که مبتنی بر استخراج بود، به اثبات سهام (PoS)، که مبتنی بر استیکینگ است، تغییر کرده است.

 

استخراج ابری اتریوم

استخراج ابری اتریوم

با توجه به تغییر مکانیزم اجماع در اتریوم از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام(PoS)، دیگر امکان استخراج ابری اتریوم مقدور نیست.

اکثر کاربران علاقه مند به استخراج ابری اتریوم، در حال حاضر به استخراج ابری اتریوم کلاسیک روی آورده اند.

 

استخراج ابری اتریوم کلاسیک

 

استخراج ابری بیت کوین یا اتریوم

با توجه به توقف قابلیت ماینینگ در اتریوم، تنها انتخاب در این بین برای کاربران، انتخاب بین استخراج ابری بیت کوین با استخراج ابری اتریوم کلاسیک و یا سایر رمز ارزها هست.

 

 

منبع: ویکیپدیا

 

نتایج برندگان قرعه کشی 10 اتریوم:

 

نام کاربری پلن فعال ردیف
vf***3 5 1
L3***t 9 2
Qe***af 1 3
2o***og 3 4
Di***wq 2 5
S20*** 2 6
U***56y 7 7
Xa***1ib 7 8
Za***9908 12 9
Run***in9ni 1 10

* جوایز هر 10 کاربر برنده به والت شخصیشون واریز شد.

 

گلدن هش ماینینگ = معتبرترین سامانه استخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیجیتال معتبر و سرمایه گذاری دلاری مطمئن در ایران

 

اشتراک گذاری این مطلب:
برچسب های این مطلب:
اتریوم چیست؟ارزش اتریوماستخراج ابری اتریوماستخراج ابری اتریوم کلاسیکاستخراج ابری بیت کویناستخراج ابری بیت کوین یا اتریوماستخراج اتریوم ممکن است؟تفاوت های بیت‌کوین و اتریومسایت استخراج ابری اتریومقرعه کشی 10 اتریومقرعه کشی 10 اتریوم در دور سوم همزمان با نوروز 1403معتبرترین سایت استخراج ابری ارز دیجیتال
ارسال شده در دسته بندی:
خبرهای شرکت
ارسال شده در تاریخ:
توسط:
نوشتهٔ پیشین
چطور در سی روز 1000 دلار را به 4000 دلار افزایش بدیم؟ کاملا واقعی و با مدرک اثبات
نوشتهٔ بعدی
برداشت و نقد کردن درآمد دلاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید