گلدن هش ماینینگ GoldenHashMining چیست؟

گلدن هش ماینینگ GoldenHashMining چیست؟

شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ یک شرکت بین المللی معتبر ثبت شده در کشور لیتوانی با 8 نمایندگی فعال در سرتاسر دنیا و دارای فارم های اختصاصی با بیش از +6500 دستگاه ماینر از جدیدترین و به روزترین مدلهای روز بازار تشکیل شده است که با داشتن قدرت هش ریت بسیار بالا و تیم فنی و متخصص، توانسته قدرت پردازش بسیار بالایی در شبکه ای پایدار را به صورت ایمن برای کاربران خود فراهم کند.

در زمان نوشتن این مقاله بیش از +4800 کاربر از سرتاسر دنیا به گلدن هش ماینینگ اعتماد کرده و از طریق استخراج ابری بیت کوین و یا سرمایه گذاری در پروژه ها و توسعه فارم های گلدن هش ماینینگ نسبت به کسب درآمد دلاری و مستمر اقدام کرده اند.

 

فارم بیت کوین گلدن هش ماینینگ

گلدن هش ماینینگ GoldenHashMining چیست؟

 

 

گلدن هش ماینینگ در سال 2018 به صورت یک ایده دانشجویی توسط سه دانشجوی دانشگاه Kaunas University of Technology که یکی از بهترین دانشگاههای لیتوانی، اروپا، و دنیا میباشد مطرح شد.

پس از بررسی این ایده در جلسات استارت آپی و گوش دادن به برنامه ها و ایده های مطرح شده توسط این سه دانشجو، سرمایه گذاران به این نتیجه رسیدند که روش فعالیت مطرح شده برای استخراج ابری بیت کوین توسط این سه جوان میتواند روشی نو در ارائه خدمات برای کاربران علاقه مند در این زمینه باشد و روشهای قبلی و قدیمی که به صورت انحصاری توسط چند شرکت محدود با سود ناعادلانه و کم به کاربران داده میشد را تغییر دهد.

این پروژه به صورت پروژه استارت آپی شروع به فعالیت کرد، اما به دلیل ایده های خوب و طرحهای خوبی که در ذهن این سه جوان بود، این پروژه به صورت خیلی سریع در جهان مورد استقبال قرار گرفت و سرمایه گذاران این پروژه پیشنهاد ثبت شرکت و بین المللی کردن فعالیت این سه جوان را دادند.

پس از مشاوره های قانونی با وکلا و فعالین اقتصادی جهانی، در سال 2020 شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ در کشور لیتوانی ثبت و راه اندازی شد و کم کم در کشورهای تکنولوژی پذیری مانند نروژ، سوئد، کانادا، آمریکا، روسیه، انگلیس، برزیل و با افتخار در منطقه آزاد کیش از جزیره هرمزگاه کشور ایران شروع به افتتاح دفتر و توسعه فعالیت خود کرد و اکنون 8000 نفر در کشورهای نام برده شده در فارم ها و نمایندگیهای گلدن هش ماینینگ استخدام شده و مشغول به کارمیباشند.

در زمان نوشتن این مقاله( ژانویه 2022) بیش از 4500 کاربر از کشورهای نام برده شده و حتی دیگر کشورها از خدمات استخراج ابری بیت کوین و سرمایه گذاری با سود ثابت و تضمینی شرکت گلدن هش ماینینگ استفاده میکنند و از خدمات با کیفیت راضی هستند و تا الان فقط در کشور ایران بیش از 950میلیون تومان سود حاصل از استخراج بیت کوین و یا درامد به کاربران پرداخت شده و در سایر کشورها نیز بالغ بر 1میلیارد دلار آمریکا برای کاربران سود آوری داشته و پرداخت شده است.

 

 

دستگاههای ماینر فارم بیت کوین - گلدن هش ماینینگ

گلدن هش ماینینگ GoldenHashMining چیست؟

 

تفاوت روشهای قدیمی با روش جدید گلدن هش ماینینگ چیست؟

در روش قدیمی یک شرکت با تهیه چندین دستگاه ماینر شروع به اجاره هش ریت به کاربران میکرد و بعد از مدتی به دلیل افزایش کاربران، هش ریت اختصاص داده شده به هر کابر را بدون هیچ اطلاعی کم میکرد و به کاربر تازه ثبت نام شده نیز مقداری کمتر از مقدار خریداری شده را ارائه میداد و در نهایت در پایان قرارداد، در بهترین حالت کاربران فقط میتوانستند اصل پول خود یا با سود کمی را  برداشت کنند.

در بیشتر مواقع قطعی شبکه، ناپایداری شبکه، تعمیرات شبکه و … باعث ایجاد وقفه در کسب درآمد و سود کاربران میشد و به دلیل انحصاری بودن این روش که در دستان چند شرکت بود، امکان رسیدگی، شکایت و حتی اثبات این ناعدالتی از این شرکتها کاری بی ثمر و نشدنی بود.

اما در روش جدید که ایده آن سه جوان نیز همین بود، پایداری شبکه، سوددهی و بازدهی بالا برای کاربران، سود معقول و منطقی در پایان قرارداد، تضمین امنیت شبکه، رضایت کاربران و تامین امنیت سرمایه آنها در اولویت قرار گرفت و با ایده ای باز نسبت به شرایط موجود در بازار و نیاز کاربران طرح خود را ارائه دادند.

در ادامه این طرح ها را با هم بررسی خواهیم کرد:

پایداری شبکه: در روشهای قبلی به دلیل تک منطقه بودن فارم ها(مثلا فقط در کشور X فعال بود) باعث میشد در صورت بروز یک مشکل یا اختلال در شبکه آن کشور، یا تحریم شدن آن کشور و یا هر مشکل دیگری، فارم بیت کوین آن شرکت به مشکل و قطعی، یا تحریم و عدم اجازه برای واریز یا دریافت مبالغ کاربران مواجه میشد.

در روش جدید فارم ها در چندین کشور با شرایط مناسب آب و هوایی برای استخراج بیت کوین قرار دارند و به صورت یک شبکه بلاکچینی با اتصالات امن و محاسبه شده به یکدیگر وصل شده اند و چنانچه در بخشی از منطقه اختلال یا قطعی و یا خرابی به وجود بیاد، ادامه استخراج توسط فارم های دیگر همچنان ادامه دارد و کاربران میتوانند بدون هیچ اختلال و ضرری درآمد خود را داشته باشند.

سوددهی و بازدهی بالا برای کاربران: با توضیحات بالا متوجه میشویم که این نوع فعالیت امنیت خاطر کافی برای کاربران را فراهم میکند، زیرا دیگر نگران قطعی شبکه و افتادن از درآمد، اختلال در شبکه و کاهش هش ریت و موارد دیگری را ندارند.

سود معقول و منطقی در پایان قرارداد: با وجه به پایداری شبکه و دریافت کامل درآمد در مدت قرارداد، سود محاسبه شده در هر پلن طبق قرارداد به حساب شما واریز میشود و این روش سود منطقی و معقول را برای شما تضمین میکند.

تضمین امنیت شبکه: با توجه به متمرکز نبودن فارم ها در یک بخش یا منطقه، چنانچه فردی قصد نفوذ یا به اصطلاح هک کردن شبکه را داشته باشد، امکان ورود به یک مسیر برای آن وجود ندارد، زیرا شبکه در چندین کشور و قاره قرار داد و در هر منطقه چندین کانال نظارتی توسط آنتی ویروسها و دیوارآتش نصب شده است.

رضایت کاربران و تامین امنیت سرمایه آنها: وقتی امنیت، پایداری، مبلغ و مقدار استخراج شده توسط تیمی کاملا متخصص در چندین کشور دنیا تامین شود، مطمئنا سرمایه کاربران در امنیت خواهد بود و در پی آن رضایت کاربران را به همراه خواهد داشت.

 

 

فارم استخراج ابری بیت کوین

گلدن هش ماینینگ GoldenHashMining چیست؟

 

 

دیدگاه آینده گلدن هش ماینینگ چگونه است؟

طبق پلن برنامه ریزی شده و اهداف شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ، افزایش فارم ها در کشورهای دیگر، ارائه روشهای جدید برای استخراج ابری اتریوم، استخراج ابری دوج کوین و سایر ارزهای قابل استخراج در برنامه توسعه تا اواخر سال 2022 و برای سال 2024 نیز فروش سهام شرکت به صورت عمومی و در بازار بورس آمریکا در نقطه دید قرار دارد.

اشتراک گذاری این مطلب:
برچسب های این مطلب:
golden hash mininggoldenhashminingاستخراج ابری ارزهای دیجیتالشبکه استخراج ابری بیت کوینشبکه پایدار بیت کوینفارم استخراج ابریفارم بیت کوینفارم گلدن هش ماینینگگلدن هش ماینینگگلدن هش ماینینگ GoldenHashMining چیست؟
ارسال شده در دسته بندی:
خبرهای شرکت, مطالب وبلاگ
ارسال شده در تاریخ:
توسط:
نوشتهٔ بعدی
استخراج ابری بیت کوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید