استخراج ابری دوج کوین

استخراج ابری دوج کوین

مردم زمانی یک ارز دیجیتال را استخراج می‌کنند که برای آن‌ها سودی داشته باشد. پس از چندین سال از عرضه دوج کوین میزان عرضه این دارایی به قدری افزایش یافته است که عده ای ترجیح دهند با استخراج ابری دوج کوین ، هر روزه مقدار زیادی از این دارایی را به کیف پول خود اضافه کنند.

استخراج ابری دوج کوین

 

استخراج ابری دوج کوین یکی از محبوب‌ترین ترندهایی است که معامله‌گران و ماینرها آن را دنبال می‌کنند. علت محبوبیت استخراج دوج احتمالاً به این دلیل است که بسیاری از تریدرها ترجیح می‌دهند که به جای خریدن آن از صرافی‌ها و مجموعه‌های معتبر ارزهای دیجیتال، خودشان با استفاده از روش‌ها و فرآیندهایی که وجود دارد، مشغول ماینینگ این رمزارز محبوب شوند.

خبر خوب در مورد دوج کوین است این است که شما می‌توانید بدون صرف پول برای خریدن دوج کوین، با برخورداری از خدمات استخراج ابری، آن را استخراج کنید و حتی آن را هولد کنید . یا مقدار استخراج شده را مجدد وارد چرخه سرمایه گذاری در پلن بالاتر کرده و سودی مضاعف بدست آورید.

دوج کوین همانند همتایان خود یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است و نماد سگ شیبا اینو را در لوگوی خود دارد. دوج برای اولین بار به عنوان شوخی با بیت کوین وارد بازار شد و تصور نمی‌کرد که در همان ابتدا بتواند طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

دوج کوین در سال ۲۰۱۳ توسط توسعه دهنده آن بیلی مارکوس (Billy Markus) منتشر شد. در سال ۲۰۱۵، ۱۰۰ میلیارد دوج Doge استخراج شد و هر سال حدود ۵ میلیارد میم کوین به گردش در آمد. با این اوصاف دوج کوین هنوز یک ارز دیجیتال با ارزش نزد استخراج کنندگان است.

در ابتدا همه چیز سرگرم کننده هست، اما بعد از مدتی که درآمد افزایش یافت و ارزش سرمایه گذاشته شده چندین برابر شد، آن موقع در کنار سرگرمی میتوان یک منبع درآمد عالی نیز داشت.

 

استخراج ابری دوجکوین کلودماینینگ دوج کوین

 

از آنجایی که در کنار استخراج ابری دوج کوین و ارزهای دیجیتال، میتوان با هولد یا نگهداری آنها در کیف پول، سودی چند جانبه را از استخراج و نگهداری به دست اورد، در این مقاله شما را با روشهای کسب درآمد از دوج کوین آشنا خواهیم کرد.

همانطور که در بالا ذکر شد می‌توانید میم کوین دوج را استخراج کنید و همچنین شما می‌توانید به سادگی و با طی کردن چند مرحله ساده از بخش پنل کاربری خود در سایت ما، پلن استخراج ابری دوج کوین را شروع و مقادیر استخراج شده را در حساب خود هولد کنید. اما قبل از شروع، مطالعه این مقاله به بازدهی و شناخت بیشتر شما از ارز دیجیتال دوج کوین و استخراح آن کمک خواهد کرد.

 

سایت استخراج ابری دوج کوین

سایت استخراج ابری دوج کوین

سایتهای زیادی در حال فعالیت در زمینه استخراج ابری بیت کوین، استخراج ابری دوج کوین، استخراج ابری اتریوم کلاسیک و سایر ارزهای دیگر هستند و حتی بعضی ها دارای مدارک و عکسهای آنچنانی با مدیران و وزرا و رییس جمهور ها می باشند، اما متاسفانه کاربران آنها در دادگاهها و دادسراها به دنبال حق و حقوق خود هستند، زیرا اینها همه ترفندهای تبلیغاتی بوده و کاربران بدون توجه به نقدینگی شرکت و سرمایه در گردش دلاری، فقط با دیدن چند عکس از وزرا و نمایندگان، قانع می شوند که آن سایت معتبر هست.

 

در حال حاضر سایت گلدن هش ماینینگ با سرمایه در گردش بالا، بیش از 7000 کاربر و 6500 دستگاه ماینر فعال، در کشورهای با ثبات اقتصادی و اندوخته دلاری، در حال ارائه خدمات استخراج ابری ارزهای دیجیتال بدون هیچ مشکلی به کاربران خود می باشد.

معتبرترین سایت استخراج ابری دوج کوین با هش ریت مناسب و قیمت ارزان در ایران، در حال حاضر شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ می باشد و این نظر کاربران ما می باشد که در حال استفاده از خدمات ما می باشند.

هدیه 6 دلاری ثبت نام در سایت، تنها بخش کوچکی از امتیازات مثبت گلدن هش ماینینگ نسبت به دیگر رقبا می باشد.

 

استخراج دوج کوین با گوشی

استخراج دوج کوین با گوشی

استخراج دوج کوین با گوشی و یا استخراج هر ارزدیجیتالی با گوشی نیازمند قدرت سخت افزاری و پایداری شبکه می‌باشد و افراد در این نوع ماینینگ نیز می‌توانند به استخرهای استخراج ملحق شوند و در نهایت در سود بدست آمده شریک شوند.

فقط توجه داشته باشید که استخراج با گوشی باعث می‌شود تا عمر گوشی‌ شما در دراز مدت به شدت افت کند که باید هزینه خرید مجدد گوشی را نیز در نظر بگیرید که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و قیمت بالای معمولی ترین گوشی موبایل، این مورد اصلا صرفه اقتصادی ندارد.

پیشنهاد ما به تمام علاقه مندان به استخراج دوج کوین، استفاده از پلن های استخراج ابری دوج کوین در گلدن هش ماینینگ می باشد که هیچ خطر و مشکلی برای دستگاه موبایل شما ایجاد نمی کند و در عین حال میتوانید از قدرتمندترین سخت افزارهای جهان که در فارم های گلدن هش ماینینگ استفاده می شوند بهره ببرید و طبق پلنی که انتخاب کرده اید سود مشخص شده را دریافت کنید..

پس از ثبت نام در سایت، از قسمت خرید پلن میتوانید استخراج ابری دوج کوین با قیمت های مناسب و سوددهی منطقی و واقعی را انتخاب و فعال کنید.

استخراج دوج کوین با لپ تاپ

استخراج دوج کوین با لپ تاپ

کسانی که می‌خواهند کار استخراج دوج کوین با لپ تاپ یا کامپیوتر را انجام دهند، باید حتما تفاوت‌های این دو با یکدیگر را بدانند. ذکر این نکته ضروری است که نرم افزار استخراج دوج کوین با لپ تاپ تفاوتی با کامپیوتر ندارد.

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند باعث ایجاد این تفاوت شود در سخت افزار این دو نهفته است. به صورت کلی قطعات لپ تاپ گرانتر و دارای ظرافت بیشتری هستند و در هنگام کار کردن بیشتر آسیب می‌بینند. قطعات سخت افزاری کامپیوتر مقاومت بیشتری در برابر فشار کاری نشان می‌دهند و از قطعات لپتاپ ارزانتر هستند، اما همچنان گران محسوب می شوند.

زمانی که از لپ تاپ برای استخراج استفاده می‌کنید به سرعت داغ می کند و همانطور که می دانید، داغ کردن لپ تاپ و کامپیوتر، موجب کاهش عمر آنها و حتی سوختن قطعات اصلی آن می شود.

با توجه به ویژگی‌هایی که به شما گفته شد، به نظر می‌رسد که استخراج دوج کوین با کامپیوتر گزینه بهتری است و از آنجایی که قطعات در داخل کیس کامپیوتر از هم فاصله بیشتری دارند،‌ هوا در بین آن ها بهتر جریان پیدا می‌کند و خنک سازی سیستم از این طریق انجام خواهد شد، اما باید با یک واقعیت روبه‌رو شوید؛ هش ریت شبکه رمز ارزهای محبوبی نظیر DogeCoin اکنون به اندازه‌ای بالا است که نه تنها با گوشی‌های هوشمند، بلکه حتی با کامپیوترهای قدرتمند خانگی نیز قادر به استخراج آن‌ها نخواهید بود، مگر اینکه به دنبال کسب سود نباشید و فقط به چشم تفریح به این کار نگاه کنید که در شرایط اقتصادی فعلی کار معقولی به نظر نمیرسه.

 

ماین کردن دوج کوین و نگهداری دوج کوین

– پس چاره چیست و پیشنهاد شما چیست؟

پیشنهاد ما برای افرادی که واقعا قصد استخراج ابری دوج کوین و دریافت سود از کوین های استخراج شده خود را دارند، استفاده از پلن های استخراج ابری دوج کوین سایت گلدن هش ماینینگ می باشد. پلن هایی با قیمت مناسب . سوددهی مشخص و بدون هیچ مشکلی برای سیستم خانگی یا لپ تاپ شما و سازگار با دستگاههای موبایل و … .

فقط با ثبت نام در سایت و انتخاب پلن مناسب خودتون، از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاههای ماینر روز دنیا با هش ریت بسیار بالا را در اختیار خواهید داشت.

ماینر دوج کوین

ماینر دوج کوین

ماینر Dogecoin سخت‌افزاری است که نودها یا گره‌های شرکت‌کننده در شبکه دوج کوین از انجام محاسبات ریاضی مورد نیاز، بررسی و اعتبارسنجی تراکنش‌های دریافتی در Dogechain، بلاک چین اصلی سکه، استفاده می‌کنند.

دوج کوین با استفاده از الگوریتم Scrypt اجرا می‌شود، که اتفاقاً مشابه Litecoin است و سختی کمتری نسبت به الگوریتم SHA-256 بیت کوین دارد.

بنابراین، ماینرهای Scrypt یک سخت افزار بهینه برای استخراج دوج هستند، زیرا آن‌ها به طور خاص برای استخراج ارزهای دیجیتالی طراحی شده‌اند که از الگوریتم‌های Scrypt استفاده می‌کنند.

بهترین ماینرهای دوج کوین عبارتند از:

  • Bitmain Antminer L3
  • BW L21 Scrypt Miner
  • Innosilicon A2 Terminator

و در مقاله ای دیگر کامل دراین خصوص توضیح داده ایم و به شما که علاقه مند به این موضوع هستید پیشنهاد می کنیم حتما آن را مطالعه کنید:

بهترین سایت اجاره ماینر اختصاصی

سایت کلیکی دوج کوین

سایت کلیکی دوج کوین

سایتهایی هستند که ادعا دارند به ازای کلیک بر روی تبلیغات یا هدف های خاصی که برای شما مشخص کرده اند، به شما دوج کوین می دهند.

اکثر این سایتها با این روش کاربران زیادی را جذب می کنند و سپس از طرف دیگر با شرکتها یا افراد دیگری که قصد دریافت بازدید و یا مشتری دارند توافق می کنند که به ازای هر کلیکی که از طرف سایت آنها به سمت سایت یا تبلیغات فرد طرف دیگر ارسال می کنند پول دریافت کنند.

سپس از آنها مبلغ قال توجهی را دریافت می کنند و این طرف قضیه به شما وعده پرداخت دوج کوین به ازای کلیک بر روی آن تبلیغات را می دهند. شما هم برای دریافت دوج کوین بر روی تبلیغات نمایشی کلیک می کنید و اعتبار دوج کوینی دریافت می کنید. اما معمولا این مبلغ بسیار ناچیز هست و این وسط فقط گرداننده سایت و تبلیغ دهنده سود می کنند و سود خاصی نسیب شما نمی شود و نیازمند این هست که شما در روز ساعتهای زیادی را پای گوشی یا لپ تاپ باشید و در این سایتها فعالیت کنید و بر روی تبلیغات کلیک کنید و تقریبا کل روز وقت شما را می گیرد.

اکثر این سایتها بدون پرداختی هستند و بعد از مدتی تعطیل می کنند و با نامی جدید مجدد شروع به فعالیت می کنند.

سایت دوج کوین 25 درصد

سایت دوج کوین 25 درصد

سایت دوج کوین 25 درصد که بعضی از کاربران به دنبال آن هستند و روزانه وعده دریافت 25درصد دوج کوین به ازای فعالیت شما در آن سایت را می دهد، با توجه به قیمت دوج کوین و محاسبه ارزش 25درصد یک دوج کوین، مبلغ خاصی گیر شما نمیاد و به ازای وقتی که صرف آن می کنید اصلا رقم خاصی نیست که بعضی از افراد با دیدن 25درصد دوح کوین فکر می کنند که قراره میلیاردر بشن.

همانطور که گفتیم این روشها سودخاصی را برای کاربران ندارند، چون هیچ پلن کاربری درست و مشخصی ندارند و به همین دلیل پیشنهاد ما استفاده از پلن های استخراج ابری دوج کوین با هش ریت مشخص و نرخ مشخص بر اساس نرخ روز بازارهای دنیا می باشد که به صورت کامل گزارش تمام واریزیها و ارزهای استخراج شده خود را در پنل کاربری خود و در صورت نیاز به صورت گزارش در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

برنامه ماین دوج کوین

برنامه ماین دوج کوین

برنامه های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و به دلیل دزدیها و کلاهبرداریهایی که با این اسم انجام شده است، نمیتوان یک برنامه ماین دوج کوین که مطمئن و قال اعتماد باشد را معرفی کرد و اگر سایتی هم پیدا شود که واقعا پرداختی داشته باشد، مبلغ دریافتی شما از آن آنچنان زیاد نیست که ارزش وقت گذاشتن داشته باشه.

سایت های سرمایه گذاری دوج کوین

سایت های سرمایه گذاری دوج کوین

سایتهای زیادی به عنوان سرمایه گذاری دوج کوین در حال جذب سرمایه هستند و روشهای مختلفی را برای پرداخت قبول می کنند. در گلدن هش ماینینگ نیز شما میتوانید علاوه بر استخراج ابری دوج کوین، ارزهای استخراج شده خود را هولد و یا مجدد از طریق پنل کاربری خودتان در سایت سرمایه گذاری کنید و سود مرکب از آن دریافت کنید.

برای این کار فقط کافیه بعد از ثبت نام در سایت وارد پنل کاربری خود شده و از قسمت خرید پلن، نسبت به خرید پلن استخراج ابری دوج کوین اقدام کنید.

سایت dogeday

سایت dogeday

یکی از سایتهایی که در زمینه سرمایه گذاری و کسب درآمد دوج کوین فعالیت می کند سایت dogeday هست که متاسفانه کاربران زیادی در حال فعالیت در آن هستند و طبق تحقیقاتی که ما انجام دادیم، 95% کاربران آن هیچ دریافتی نداشته اند و فقط چند کاربر که احتمالا از اعضای تیم خودشان هستند فقط توانسته اند دریافتی داشته باشند و همه جا در حال تبلیغ هستند که ما از این سایت دریافتی داشتیم و شما هم سرمایه گذاری کنید و باعث اعتماد کاربران می شوند.

 

استخراج ابری دوج کوین یا استخراج دوج کوین با گوشی

 

نتیجه گیری نهایی

با توجه به قیمت بالای گوشی موبایل، لپ تاپ و قطعات سخت افزاری کامپیوتر، متوجه شدیم که استفاده از این دستگاههای شخصی برای ماین کردن دوج کوین اصلا صرفه اقتصادی ندارد.

با بررسی سایتهای کلیکی و ماین دوج کوین نیز متوجه شدیم شما باید تقریبا تمام روز با گوشی موبایل یا لپ تاپ خود در این سایتها فعالیت کنید و اکثر این سایتها نیز در نهایت درآمد خاصی را برای کاربران خود ندارند و سود حاصل از فعالیت این سایتها در جیب مدیران آنها و تبلیغ دهندگان می رود.

نتیجه نهایی استفاده از پلن های استخراج ابری گلدن هش ماینینگ هست که با سرمایه گذاری با قیمت مناسب، هش ریت و قدرت بالایی را در اختیار شما قرار می دهد و با توجه به پلن انتخابی سود مشخص شده را در پایان هر دوره دریافت خواهید کرد و از ارزهای استخراج شده می توانید مجدد جهت سرمایه گذاری و دریافت سود مرکب استفاده کنید و یا درخواست واریز به کیف پول شخصی را بدهید.

منابع:

صفحه دوج کوین در ویکی پدیا

 

 

اشتراک گذاری این مطلب:
برچسب های این مطلب:
استخراج ابری دوج کویناستخراج دوج کوین با گوشیاستخراج دوج کوین با لپ تاپبرنامه ماین دوج کوینبهترین سایت اجاره ماینر اختصاصیسایت dogedayسایت استخراج ابری دوج کوینسایت دوج کوین 25 درصدسایت کلیکی دوج کوینسایت های سرمایه گذاری دوج کوینگلدن هش ماینینگماینر دوج کوین
ارسال شده در دسته بندی:
ارزهای دیجیتال, مطالب وبلاگ
ارسال شده در تاریخ:
توسط:
نوشتهٔ پیشین
استخراج ابری اتریوم کلاسیک و معرفی معتبرترین سایت
نوشتهٔ بعدی
استخراج ابری هندشیک با سوددهی بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید