بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با سودبالا در سال 2022

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با سودبالا در سال 2022

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با سودبالا در سال 2022 را باید با دیدگاهی متفاوت تر از سالهای پیش انتخاب کرد، زیرا در یکی دو سال اخیر پیشرفت چشمگیری در حوزه رمز ارزها و Web 3.0, Defi, Metaverse, Gaming, NFT و … اتفاق افتاد و عده بیشتری در جهان با این صنعت تازه آشنا شدن و تحلیلگران پیش بینی میکنند به زودی زندگی روزمره هر انسانی با رمز ارزها ترکیب و ادغام و در هم آمیخته خواهد شد.

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با سودبالا در سال 2022

 

 

بعد از به وجود آمدن ارزهای دیجیتال که اولین و شروع کننده آنها بیت کوین bitcoin بود که یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است، ارزهای دیجیتال بسیار دیگری ایجاد شدند و پا به این دنیای پر رمز و راز گذاشته اند، اما هر رمز ارز یا ارز دیجیتالی که ایجاد می شود نمی تواند به طور حتمی موفق و پر سود باشد، اما بعضی از ارز های ایجادی توانسته اند میان مردم محبوب واقع شده و در آمد خوبی را برای کاربران، ترید کنندگان یا ماینینگ کنندگان به وجود بیاورند.

البته همه این ارز ها را نمی توان استخراج یا ماینینگ کرد و فقط یک سری از ارز های دیجیتال موجود در بلاک چین را می توان استخراج کرد.

در ادامه می خواهیم نام ارز هایی را که می توان استخراج کرد همراه با ترتیب ارزش و توضیحات مربوط به ارز مورد نظر را به اطلاع علاقه مندان و فعالان در بازار ارز های دیجیتال بخصوص علاقه مندان به استخراج ارزهای دیجیتال برسانیم تا بتوانند با استفاده از اطلاعات بسیار جامع و مفیدی که در این مطلب به شما ارائه میکنیم در آمد های خوبی در ماینینگ و استخراج ارزهای دیجیتال به دست آورید.

توجه داشته باشید که استخراج هر ارزی نمی تواند سود آور باشد و باید با آگاهی، اطلاعات و موارد و نکات مهمی که در این مطلب به شما خواهیم گفت ارز مناسب برای استخراج را انتخاب و بعد اقدام به استخراج ارز مورد نظر با روشهای معقول کنید.

 

بهترین ارزها برای استخراج

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با سودبالا در سال 2022

 

استخراج ارزدیجیتال چیست؟

هرگاه صحبت از استخراج ارز دیجیتال می‌شود ممکن است این سوالات پیش بیاید که معنی استخراج ارز دیجیتال چیست؟ پرسودترین ارزهای دیجیتال برای استخراج کدام‌ها هستند؟ آیا هر ارز دیجیتالی را می‌توان استخراج کرد؟ آیا این کار نیاز به دستگاه خاصی دارد یا با کامپیوترهای خانگی هم قابل انجام است؟ چگونه می‌توان سودآوری استخراج را محاسبه کرد؟

استخراج؛ واژه‌ای که تا همین چند سال پیش با شنیدنش تصویری از معدن‌ و افرادی که با تلاش فراوان در حال شکافتن کوه یا زمین هستند برایمان تداعی می‌شد. شغلی که در رتبه اول سخت‌ترین مشاغل دنیا قرار دارد. کارگرانی که جان خود را در این راه به خطر می‌اندازند و در نهایت مبلغی ناچیز عایدشان می‌شود.

اما در دنیای امروز یکی از داغ‌ترین و جذاب‌ترین روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتالی مشارکت و فعالیت به‌عنوان استخراج‌کننده یا ماینر (Miner) است. روشی که اگر به‌درستی مهیا و محقق شود می‌تواند بسیار سودآور باشد؛ اما معنا و مفهوم استخراج ارز دیجیتال چیست؟

به‌‌طور کلی استخراج یا ماینینگ ارز دیجیتال به فرایند تأیید تراکنش‌ها در شبکه که سخت‌افزارهایی نظیر پردازنده (CPU)، کارت گرافیک (GPU) یا مدار مجتمع با کاربرد خاص یا ای‌سیک (ASIC) انجام می‌دهند، گفته می‌شود. اگر دوست دارید بیشتر در مورد ای‌سیک‌ها و دستگاه‌های استخراج بدانید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «ای‌سیک چیست؟» را بخوانید.

برخلاف معادن مرسوم، یک استخراج‌کننده ارز دیجیتال باید یک سیستم سخت‌افزار قدرتمند شامل یک یا چند کارت گرافیک، پردازنده قوی، ابزار خنک‌کننده مناسب، اتصال همیشگی به اینترنت، نرم‌افزار‌های موردنیاز برای استخراج و یک کیف پول ارز دیجیتال داشته باشد. البته عضویت در یک استخر استخراج نیز باید در فهرست الزامات ماینینگ قرار گیرد.

 

 

سود استخراج و ماینینگ

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با سودبالا در سال 2022

 

 

سود استخراج ارزهای دیجیتال چقدر است؟

اساسی‌ترین موضوع در استخراج ارزهای دیجیتال اطمینان از سودآور بودن عملیات استخراج است؛ چراکه در این مرحله باید هزینه‌های مختلفی را پرداخت کنید که قطعاً بدون برنامه‌ریزی و برآورد سود، این کار می‌تواند موجب ضرر مالی برای شما شود.

ازآنجا که برای تعیین سودآوری استخراج ارزهای دیجیتال باید پارامترهای زیادی مانند هزینه برق، سختی استخراج، قیمت ارز دیجیتال و دیگر عواملی که دائما در نوسان هستندرا در نظر گرفت، بهتر است از ابزاری استفاده کرد که بتواند به‌خوبی این موارد را پوشش دهد و برآورد مناسبی را در اختیار کاربر بگذارد. بهترین وسیله برای این کار، ماشین حساب استخراج ارزهای دیجیتال است.

از آنجا که هر سخت‌افزاری که برای استخراج استفاده شود، علاوه بر میزان برق مصرفی دارای توان محاسباتی مخصوص به خود است که ما آن را نرخ هش یا هش ریت (Hash rate) می‌نامیم، با داشتن این پارامترها و مراجعه به ماشین حساب ماینینگ، می‌توانید سود تقریبی خود را از استخراج ارزهای دیجیتال محاسبه کنید.

نحوه استفاده از این ماشین حساب به این صورت است که پس از ورود به صفحه ماشین حساب استخراج ارزهای دیجیتال، ابتدا در منوی بالا، نام ارز موردنظر خود را انتخاب می‌کنید.

 

محاسبه سود ماینینگ با ماشین حساب ماینینگ

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با سودبالا در سال 2022

 

 

سپس در قسمت نرخ هش و برق مصرفی، مشخصات دستگاه یا سخت‌افزار استخراج موردنظر خود را وارد کنید.

در این جست‌وجو میزان نرخ بازگشت سرمایه (ROI)، میزان هش ریت و برق مصرفی بر حسب وات به شما نشان می‌دهد که با داشتن آنها می‌توانید به‌راحتی میزان سودآوری و بهینه بودن دستگاه‌های مورداستفاده برای استخراج را بسنجید.

موضوع بعدی که باید به آن توجه داشت پیوستن به استخرهای استخراج و کارمزد آنهاست.

 

 

معنای استخراج ارز دیجیتال

 

معنای استخر استخراج چیست؟

از آنجا که رقابت برای استخراج ارزهای دیجیتال روزبه‌روز بیشتر می‌شود، ماینرها تصمیم گرفتند که به جای هزینه بیشتر و ارتقای دستگاه‌های خود توان این دستگاه‌ها را با سایر ماینرها به اشتراک بگذارند و با توان جمعی بالاتر فرایند استخراج را به پیش ببرند. این استخرها در واقع محلی مجازی برای ادغام توان قدرت استخراج و افزایش شانس دریافت پاداش است

اغلب این استخرها نرخی بین ۱ تا ۳ درصد از سود یا پاداش استخراج بلاک را از ماینرها دریافت می‌کنند.

پس از واردکردن مابقی اطلاعات درخواستی ماشین حساب سودآوری و درآمد خالص ماهیانه شما را نمایش می‌دهد. البته راه‌اندازی عملیات استخراج در مقیاس بزرگ، نیاز به برآورد هزینه‌های دیگری از جمله هزینه نگهداری، هزینه اجاره مکان و غیره نیز خواهد بود که باید آنها را نیز موردتوجه قرار دهید و این موارد در حالت عادی در ماشین حسابهای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته نشده است.

 

سود ماینینگ در خانه

 

 

آیا با ماینینگ در خانه می توان سود کرد؟

به طور خلاصه استفاده از شبکه و یک سیستم با سخت افزار مناسب، برای ماینینگ ارز دیجیتال در خانه، فرایندی با سود قابل قبول نخواهد بود.

سه عامل موثر در سودآوری وجود دارد. این سه عامل عبارتند از قیمت لحظه ای سکه ای که در حال استخراج آن هستید، هزینه برق و مقدار هش ریت.

سایت Hashrates.com منبع بسیار خوبی برای محاسبه درآمد بالقوه است. این سایت محاسبه، CPU ها و GPU ها را نشان می دهد و برآورد می کند که ماهانه چه مقدار می توان با استفاده از آن ها هش ریت مناسب برای استخراج ارز رمزنگاری شده درآمد کسب کرد. به عنوان مثال، این سایت می گوید که پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3080 می تواند با سرعت 48 مگاهرتز در ثانیه کار کند و با استخراج اتریوم ماهانه 217 دلار درآمد کسب خواهد کرد.

استخراج رمزنگاری در خانه با سیستم های معمولی امری کاملا امکان پذیر است، اما این روند کند خواهد بود و هزینه برق و اصطحلاک قطعات و ریسک سوختن قطعات ممکن است بیش از ارزش سکه هایی باشد که می توانید استخراج کنید.

زیرا برای داشتن و استفاده از قدرت واقعی گرافیک 3080باید یک پاور قدرتمند و یک مادربرد حرفه ای و از طرفی سی پی یو قوی داشته باشید تا بتوانید از کارایی کامل این گرافیک استفاده کنید و با محاسبه اولیه متوجه خواهید شد که اصلا معقول و منطقی نیست.

 

سود ماین ارزهای دیجیتال با کامپیوتر

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با سودبالا در سال 2022

 

نحوه استخراج ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال بر اساس یکسری محاسبات ریاضی و حل معادلات به دست می آیند که کاربران با قدرت پردازشی خود میتوانند در حل معادلات کمک کنند و بعد از حل این معادلات ریاضی ارز دیجیتال را به دست آورده و کسب کنند.

به دلیل طولانی شدن مقاله و خارج از حوصله بودن این مبحث، وارد مباحث تخصصی در نحوه استخراج ارز دیجیتال نمیشویم و در مقاله دیگری در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

 

استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتال با کامپیوتر

 

 

استخراج با کامپیوتر

از بحث استخراج حرفه ای و دستگاه های ماینر که بگذریم، کامپیوترها نیز نقش بزرگی را در استخراج ارزهای دیجیتال دارند. در این میان نیز سهم کامپیوترهای حرفه ای و خصوصا آن دسته که به صورت خاص برای استخراج طراحی شده اند، بیشتر از سایر کامپیوترهاست.

اما سهم کامپیوترهای خانگی چه؟ آیا فردی که یک کامپیوتر معمولی یا نیمه حرفه ای یا حتی گیمینگ در اختیار دارد، می تواند به سود استخراج ارزهای دیجیتال امیدوار باشد؟ برای پاسخ به این سوال نیاز است که ابتدا چند عامل مهم را در خصوص استخراج با کامپیوترها در نظر بگیریم.

در استخراج ارز دیجیتال با کامپیوترها نخست باید سخت افزار مورد نیاز برای این امر را فراهم کنیم. باید بدانیم که قصد استخراج با CPU را داریم و یا می خواهیم از کارت گرافیک سیستم خود برای استخراج استفاده کنیم. چه ساعاتی از شبانه روز را برای استخراج بر می گزینیم. آیا نیاز به سیستم خنک کننده اضافی داریم یا خیر. آیا منبع تغذیه ما می تواند توان مورد نیاز کارت گرافیک یا CPU را در هنگام کار کردن با بیشترین ظرفیت خود، فراهم کند؟ این ها همه سوالاتی است که قبل از شروع استخراج با کامپیوتر باید به آن ها پاسخ صحیح داده شود.

پس از اینکه نوع CPU یا GPU را برای استخراج انتخاب کردیم، حال باید به این سوال پاسخ دهیم که چه کوین هایی برای استخراج توسط سیستم ما، مناسب هستند. انتخاب ارز نامناسب می تواند موجب از دست رفتن منابع و وقت شما شده و هیچ سودی به شما نرساند. پس این نکته که ارز مناسب را انتخاب کنیم، بسیار مهم است. برای پاسخ به این سوال ما در قسمت بعدی ارزهای قابل استخراج با کامپیوتر های خانگی را معرفی نموده ایم.

 

 

استخراج خانگی بیت کوین و ارزهای دیجیتال

ارزهای قابل استخراج با کامپیوتر خانگی

بسیاری از ارزهای دیجیتال را می توان با کامپیوتر خانگی استخراج نمود. اما نکته مهم این است که آیا این کار صرفه اقتصادی در پی خواهد داشت یا خیر؟ به عنوان مثال، شما با یک کامپیوتر خانگی معمول و حتی حرفه ای یا گیمینگ نیز نخواهید توانست بیت کوین استخراج کنید! بیت کوین از جمله ارزهایی است که استخراج آن بسیار سخت و پیچیده است و سیستم های خانگی شانسی در آن ندارند. پس هیچگاه نباید وقت و منابع خود را در استخراج چنین ارزهایی هدر دهید. هرچند بیت کوین با ارزش ترین ارز دیجیتال است و عده ای فکر میکنند با استخراج مقدار کمی از آن پول قابل توجهی را به دست میاورند که کاملا اشتباه است.

از این رو بهتر است قبل از هر کاری ارزهای قابل استخراج با کامپیوتر خانگی را شناسایی کرده و آن هایی را که ارزش استخراج دارند را جدا کنیم. ما در این جا چند مورد از بهترین ارزهایی که قابلیت استخراج با کامپیوترهای خانگی را دارند به شما معرفی می کنیم.

* مسئولیت استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ شخصی برای ماینینگ ارزهای دیجیتال کاملا برعهده خود شما خواهد بود و شرکت گلدن هش ماینینگ هیچ مسئولیتی را در خصوص ضرر و زیان سنگین و سوختگی قطعات قبول نخواهد کرد و این مطالب فقط جنبه آموزشی و اطلاعات عمومی را خواهند داشت.

 

پیشنهاد ما استفاده از پلن های استخراج ابری بیت کوین گلدن هش ماینینگ میباشد که با هزینه مناسب، سودی مشخص و تضمین شده را دریافت خواهید کرد و ریسک خرابی قطعات سخت افزاری و سوختن دستگاه خود را ندارید و همه موارد مورد نیاز برای استخراج آسان و راحت بیت کوین و ارزهای دیجیتال توسط ما از قبل و توسط تیم فنی و متخصص فراهم شده اند.

در استخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیجیتال از شرکت گلدن هش ماینینگ، تمامی مسئولیت تامین و نگهداری سخت افزارها و دستگاههای ماینر در فارم های اختصاصی گلدن هش ماینینگ بر عهده شرکت خواهد بود و شما فقط هزینه تهیه پلن بر اساس هش ریت را پرداخت میکنید و هیچ هزینه اضافه و مسئولیتی بابت نگهداری یا خرابی دستگاهها را نخواهید داشت.

 

استخراج ارزهای دیچیتال با کارت گرافیک

 

 

ارزهای قابل استخراج با کارت گرافیک

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، مکانیزم های کامپیوتری قدیمی کارایی بیشتری کسب کردند. به عنوان مثال ابتدا از سیستم های کامپیوتری برای گردآوری داده ها و حل مسائل اداری استفاده می شد. اما مشکل اصلی آنها سرعت پایین پردازشگر در تراکنش های اینترنتی بود. به همین دلیل پردازنده های گرافیکی جایگزین سیستم های قدیمی شد و طبق منطق ریاضی و حساب با سرعت بسیار بالایی کوئری های کاربران را پردازش می کند.

در واقع GPU با هدف بهبود رزولوشن گرافیکی بازی های کامپیوتری روانه بازار شد اما دیری نگذشت تا فعالان عرصه ارزهای دیجیتال متوجه شدند که این کارت های گرافیکی قدرت بسیاری در انجام فرآیند Hashing دارند که می توان از آنها برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

اگر می خواهید از پردازنده های گرافیکی یا کارت گرافیک برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده کنید باید ارزهای خاصی برای اینکار انتخاب کنید، چرا که GPU برای استخراج برخی از ارزهای دیجیتال مناسب نیست. ارزهایی را که می توان به کمک GPU یا کارت گرافیک استخراج کرد عبارت اند از :

 

استخراج بیت کوین

 

۱- بیت کوین (Bitcoin) :

بیت کوین پادشاه ارزهای دیجیتال محسوب می شود و اولین و قویترین ارز دیجیتال حال حاضر در بازار ارزهای دیجیتال بوده و گوی سبقت را از همتایان دیگر خود ربوده است. سرمایه گذاری بر روی BTC نیازمند ماشین های پرقدرت و سریع است، به همین دلیل سیستم های کامپیوتری با پردازنده های گرافیکی قدرتمند گزینه مناسبی برای استخراج بیت کوین به شمار می روند.

بیت کوین اولین و یکی از معروف ترین ارز های دیجیتال است که با ارزش زیادی که به خاطر محبوبیت خود به دست آورده هر روز شاهد پیشرفت این رمز ارز هستیم، اما این به این معنی نیست که سود آورترین ارز دیجیتال محسوب می شود، بلکه بسیاری از ارز ها وجود دارند که در ماینینگ بسیار پر سود تر از بیت کوین هستند.

 

استخراج اتریوم

۲- اتریوم (ETH) :

اتریوم یکی دیگر از ارز های قابل استخراج است که به احتمال زیاد اسمش را شنیده باشید. اتریوم به عنوان دومین رمز ارز بزرگ شناخته می شود. اتریوم را می توان یک سیستم برای قرارداد های هوشمند دانست. با وجود افزایش سختی برای استخراج اما باز هم پیشنهاد استخراج این ارز به گوشمان می رسد.

قدرت اصلی اتریوم در این است که از طریق پلتفرم غیر متمرکز خود به کاربران امکان توسعه اپلیکیشن های غیر متمرکز (Dapp) را می دهد. علاوه بر این اتریوم به هیچ عنوان یک ارز دیجیتال اقلیتی نیست. به همین خاطر برای استخراج کردن کوین های اتریوم باید از تجهیزات بسیار پر قدرت GPU استفاده کرد.

اتریوم دارای الگوریتم SHA-3 یا Secure می باشد. نرم افزاری که خیلی برای استخراج اتریوم مورد استفاده قرار می گیرد ETHminer است که می توانید آن را تهیه و شروع به استخراج اتریوم کنید. (البته لازم به ذکر است که به زودی و با انتشار ETH 2.0 الگوریتم اجماع اتریوم به POS تغییر می کند و دیگر قابل استخراج نخواهد بود.)

 

استخراج اتریوم کلاسیک

۳- اتریوم کلاسیک (ETC) :

اتریوم کلاسیک در اصل نسخه هارد فورک اتریوم فعلی محسوب می شود، اما هنوز به عنوان ارز دیجیتال سود آور در بازار معامله می شود. بد نیست بدانید که پاداش بلاک (Block Reward) کوین های آن از نسخه کنونی اتریوم بیشتر است.

هدف اصلی پروژه اتریوم کلاسیک تضمین بقای بلاکچین اصلی اتریوم و فراهم آوردن گزینه دیگری برای افرادی بود که به شدت با اهداف شبکه اتریوم مخالف بودند. در حالی که اتریوم کلاسیک را می توان با ماینر های قدرتمند اسیک استخراج کرد، همچنین می توان آن را بر روی سیستم های ساده رومیزی و سیستم های معمولی خانگی نیز استخراج کرد.

صرافی هایی که خرید و فروش اتریوم کلاسیک را انجام می دهند هیت بی تی سی، بایننس و هیوبی هستند.

 

استخراج لایت کوین

۴- لایت کوین (LiteCoin) :

لایت کوین یک رمز ارز معمولی به حساب نمی آید، بلکه بالاترین گردش را در بازار دارد. علاوه بر این برای ساخت بلاک های لایت کوین Hash Power رده بالایی نیاز است. به همین دلیل استفاده از پردازنده های ضعیف به هیچ وجه برای استخراج این ارز توصیه نمی شود و به صرفه نیست.

لایت کوین یکی از آلت کوین های معروف و موفق تا به امروز است که به دلیل امکان تبادل در انواع پلتفرم ها، داشتن نوسانات کم تر، سرعت نسبتا بالا و کارمزد نسبتا پایین باعث می شود یکی از آلت کوین های موفق و پر طرفدار محسوب شود.

لایت کوین توانسته است در بین ارز ها رتبه ۷ را کسب کند.

پاداش استخراج این آلت کوین پر طرفدار معادل ۱۲.۵ آلت کوین است، پس اگر بتوانید دستگاه های استخراج با قدرت پردازش بالا را خریداری کنید حتما لایت کوین را در کیف پول خود داشته و اقدام به استخراج آن کنید.

 

استخراج بیت کوین گلد

۵- بیت کوین گُلد (BTG) :

بیت کوین گُلد در سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد و در حقیقت یک سافت فورک از BTC به شمار می رود. پاداش بلاک در BTG همانند پدر خودش یعنی بیت کوین است اما ارزش آن متفاوت است. به هرحال الگوریتم های استخراج آن همانند بیت کوین بوده و به راحتی و از طریق GPU قابل استخراج هستند.

 

 

استخراج دوج کوین

۶- دوج کوین (DogeCoin) :

یکی دیگر از آلت کوین های (Altcoin) که به راحتی از طریق پردازنده های گرافیکی قابل استخراج است، دوج کوین نام دارد. البته برای ماینینگ دوج کوین نیاز به سیستم های قدرتمند برای حل محاسبات سنگین ریاضی نخواهید داشت و از کامپیوترهای معمولی نیز می توان استفاده کرد.

ارز محبوب دوج کوین با رتبه ۲۹ و قابل استخراج یکی دیگر از ارز های محبوب بازار ارز های دیجیتال است که این ارز بیشتر برای بازی ساخته شده بود اما با استقبال مردم به یک ارز معروف و پر سود تبدیل شد.

از الگوریتم Scrypt پیروی می کند و باعث می شود شما از هزینه های زیاد برای استخراج دوری کنید و استخراج کم هزینه تری داشته باشید.

پاداش استخراج، ۱۰۰۰۰ Dogecoin می باشد.

 

 

استخراج ورت کوین

۷- ورت کوین (VertCoin) :

ورت کوین ارز دیجیتال نوپایی است که مقیاس پذیری کوچکی دارد، اما به یاد داشته باشید که همانند بیت کوین نسبت به مدارهای ASIC مقاوم بوده و از مدل اثبات کار (Proof-of-Work) تبعیت می کند. برای استخراج ورت کوین می توان نرم افزار آن را از اینترنت دانلود کرده و از طریق رابط کاربری بسیار ساده آن فرآیند ماینینگ را آغاز کرد.

ورت کوین (VTC) که در سال 2014 راه اندازی شد، یکی دیگر از گزینه های محبوب در میان ماینرهای کوچک است. ارز دیجیتال برای وفادار ماندن به روح تمرکززدایی و حاکمیت مالی پیش بینی شده توسط ساتوشی ناکاموتو هنگام ایجاد و طراحی شده است.

توسعه دهندگان این پروژه بلاک چین را به عنوان پاسخی به نفوذ فزاینده ای که ASIC بر بلاکچین بیت کوین و به طور کلی اکوسیستم استخراج داشته اند، ایجاد کردند تا این تمرکززدایی شکننده نباشد. الگوریتمی که با سازوکار اجماع Pert Vertcoin استفاده شده است، طوری طراحی شده است که در عین حمایت همزمان از استخراج GPU و CPU، در برابر دستگاه های اسیک مقاوم باشد.

ورت کوین محبوب است زیرا فرآیند استخراج بسیار ساده ای دارد و این کوین تنها با یک کلیک شروع به استخراج خواهد کرد.

صرافی هایی که با ورت کوین خرید و فروش می کنند شامل بیترکس و آپ بیت هستند.

 

 

استخراج زدکوین

۸- زِد کوین (Zcoin) :

زد کوین همانند بیت کوین ارز خصوصی به شمار می رود اما محبوبیت و گردش BTC یا اتریوم را ندارد. بنابراین برای استخراج به پردازنده های گرافیکی رده بالایی نیاز نخواهید داشت و به راحتی می توان نرم افزار آن را از بلاک چین وبسایت Zcoin دانلود کرد.

زد کش یک ارز دیجیتال با قابلیت استخراج به اندازه بی نهایت است که در سال ۲۰۱۶ ایجاد و وارد بازار ارز های دیجیتال شد که می توانید تا تعداد دلخواه این ارز را استخراج کنید و هیچ مشکلی در این مورد ندارد. این ارز را هم می توانید بدون هیچ سختی و مشکلی استخراج کنید که از الگوریتم Equihash استفاده می کند.

امنیت این رمز ارز خیلی بالا بوده به طوری که امکان ردیابی تراکنش هایش تقریبا ۰ می باشد و با کارمزد و کمیسیون بسیار کم باعث وجود طرفداران زیادی برای خودش شده است؛ پاداش استخراج، ۱۰ زی کش است.

 

 

 

استخراج گرین Grin

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با سودبالا در سال 2022

 

 

استخراج گرین

گرین (GRIN) در ژانویه 2019 راه اندازی شد. این پروژه تمرکز زیادی بر حفظ حریم خصوصی و مقیاس پذیری را به نمایش می گذارد. بلاک چین گرین نیز مانند بیم پشتیبانی از حریم خصوصی معاملات را اولویت کار خود قرار داده است.

گرین از استخراج CPU و GPU پشتیبانی می کند. با این حال، اگر تصمیم دارید استفاده از کارت های گرافیک را دنبال کنید، کارتهای Nvidia را بخرید زیرا این موارد موثرتر هستند. علاوه بر این ، برای شروع استخراج سکه باید حداقل 5.5 گیگابایت فضا داشته باشید.

برای شروع کار، بلاک چین را از وب سایت رسمی بارگیری کنید تا یک نود راه اندازی کنید. هنگامی که بلاک چین را با موفقیت همگام سازی کردید، باید نود را به کیف پول خود متصل کنید. پس از فعال شدن کیف پول، سپس باید کارتهای گرافیک خود را برای کار با کیف پول پیکربندی کنید. سرانجام، به یاد داشته باشید که نرم افزار را روی Cuckaroo POW تنظیم کنید ، که نسخه ای از شبکه گرین است که از استخراج GPU پشتیبانی می کند.
صرافی هایی که با گرین ترید می کنند شامل بیترکس و هیت بی تی سی هستند.

 

 

استخراج مونرو

استخراج مونرو

مونرو با کد اختصاری (XMR) یک ارز دیجیتال و به دلیل قابلیت ناشناس بودن بسیار نزد کاربران محبوب است. علاوه بر این، شبکه این آلت کوین به طور خاص برای مقاومت در برابر ماینینگ توسط ماینر های اسیک طراحی شده است. بنابراین، برای استخراج با رایانه خانگی بسیار مناسب است.

برای شروع، ابتدا باید کیف پول مناسب ذخیره مونرو را برای نگهداری از سکه های خود بارگیری کنید. مرحله بعدی بارگیری نرم افزار استخراج است، نرم افزاری مانند MultiMiner که از ساده ترین برنامه های ماینینگ است اما گزینه های استخراج آنلاین نیز وجود دارد.

پس از استخراج، صرافی هایی که مونرو را ترید می کنند شامل بایننس و بیت فینکس هستند.

 

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای ماینینگ

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با سودبالا در سال 2022

 

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

 

ردیف نام نماد الگوریتم هش حداکثر کوین بلاک تایم پاداش بلاک
1 Bitcoin BTC SHA-256 21,000,000 10 min 12.5 BTC
2 Ethereum ETH EtHash None 20 sec 3 ETH
3 Litecoin LTC Scrypt 84,000,000 2.5 min 25 LTC
4 Bitcoin Cash BCH SHA-256 21,000,000 10 min 12.5 BCH
5 Bitcoin SV BSV SHA-256 21,000,000 10 min 12.5 BCH
6 Monero XMR CryptoNote None 1 min 3.4 XMR
7 Dash DASH X11 18,900,000 2.5 min 3.34 DASH
8 Ethereum Classic ETC EtHash 210,000,000 15 sec 4 ETC
9 Zcash ZEC Equihash None 2.5 min 12.5 ZEC
10 Dogecoin DOGE Scrypt None 1 min 10000 DOGE
11 Bitcoin Gold BTG Equihash 21,000,000 10 min 12.5 BTG
12 Decred DCR Blake 256 21,000,000 5 min 11.5 DCR
13 Bytecoin BCN CryptoNight 184,470,000,000 2 min 8400 BCN
14 Bitcoin Diamond BCD X13 210,000,000 10 min 125 BCD
15 DigiByte DGB Skein, SHA256 21,000,000,000 1 min 704 DGB
16 Verge XVG Scrypt 16,555,000,000 2.5 min 730 XVG
17 Siacoin SC Blake2B None 10 min 100,000 SC
18 Bytom BTM SM3 1,407,000,000 2.5 min 412.5 BTM
19 Komodo KMD Equihash None 1 min 3 KMD
20 Electroneum ETN CryptoNight 21,000,000,000 2 min 8500 ETN
21 HyperCash HC Blake 256 84,000,000 3.84 HC
22 Aion AION Equihash None 10 sec 1.5 AION
23 Metaverse ETP ETP Ethash 100,000,000 30 sec 2.5 ETP
24 Bitcoiin B2G Keccak 256 None 15 Sec
25 Zcoin XZC MTP 21,400,000 4.5 min 14 XZC
26 MonaCoin MONA Lyra2REv2 None 1.5 min 25 Mona
27 Ravencoin RVN X16R 21,000,000,000 1 min 5000 RVN

 

استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با سودبالا در سال 2022

 

استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر

ارزهایی که در بالا نام بردیم همه شان با کامپیوتر قابل استخراج هستند ، اما سودآوری و بازدهی آنها را باید خود بر اساس توضیحاتی که داده ایم بسنجید و بر اسا آن اقدام کنید.

 

 

انتخاب ارز مناسب برای استخراج و ماینینگ

 

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر

بسیاری از ارزهای دیجیتال را که در بالاتر نام بردیم می توان با کامپیوتر خانگی استخراج نمود. اما نکته مهم این است که آیا این کار صرفه اقتصادی در پی خواهد داشت یا خیر؟ به عنوان مثال، شما با یک کامپیوتر خانگی معمول و حتی حرفه ای یا گیمینگ نیز نخواهید توانست بیت کوین استخراج کنید!

بیت کوین از جمله ارزهایی است که استخراج آن بسیار سخت و پیچیده است و سیستم های خانگی شانسی در آن ندارند. پس هیچگاه نباید وقت و منابع خود را در استخراج چنین ارزهایی هدر دهید. هرچند که بیت کوین با ارزش ترین ارز دیجیتال است.

از این رو بهتر است قبل از هر کاری ارزهای قابل استخراج با کامپیوتر خانگی را شناسایی کرده و آن هایی را که ارزش استخراج دارند را جدا کنیم. ما در این جا چند مورد از بهترین ارزهایی که قابلیت استخراج با کامپیوترهای خانگی را دارند برای شما معرفی کردیم. برای کسب اطلاعات دقیق تر پیشنهاد می کنیم از طریق ماشین حساب ماینینگ که در همین مقاله در مودر ان صحبت شد، اطلاعات اولیه را در ماشین حساب وارد کرده و با دید بازتری از میزان سودی که بدست خواهید آورد مطلع شوید.

 

امیدواریم این مقاله نیز مانند دیگر مقالات ما توانسته باشد اطلاعات کامل و جامعی را برای شما گردآوری کرده باشد.

چنانچه با مطالعه این مقاله به اطلاعات دیگری نیاز داشتید میتوانید در قسمت نظرات سوال خود را بپرسید تا تیم فنی و آموزشی گلدن هش ماینینگ شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

اشتراک گذاری این مطلب:
برچسب های این مطلب:
ارزهای قابل استخراج با کارت گرافیک rx580استخراج ابری ارزهای دیجیتالاستخراج ابری بیت کویناستخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیجیتالاستخراج اتریوماستخراج اتریوم کلاسیکاستخراج ارز با کامپیوتراستخراج ارز دیجیتال با موبایلاستخراج ارزهای دیجیتالاستخراج بیت کویناستخراج بیت کوین گلداستخراج خانگیاستخراج خانگی بیت کویناستخراج دوج کویناستخراج زد کشاستخراج گریناستخراج لایت کویناستخراج مونرواستخراج ورت کوینبهترین ارز برای استخراج با کارت گرافیکبهترین ارز دیجیتال برای استخراجبهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتربهترین ارزهای دیجیتال برای استخراجبهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با سودبالا در سال 2022گلدن هش ماینینگمحاسبه سود استخراج ارز دیجیتال
ارسال شده در دسته بندی:
آموزشهای تخصصی, ارزهای دیجیتال, سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال, مطالب وبلاگ
ارسال شده در تاریخ:
توسط:
نوشتهٔ پیشین
بهترین سایت کلود ماینینگ و استخراج ابری
نوشتهٔ بعدی
بهترین سایت اجاره ماینر اختصاصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید