محاسبه هش ریت کارت گرافیک برای استخراج ارزدیجیتال

محاسبه هش ریت کارت گرافیک برای استخراج ارزدیجیتال

محاسبه هش ریت کارت گرافیک برای استخراج ارزدیجیتال مبحث مهمی است که می‌توانید با جستجوی دقیق مارک و نرم افزار ، میزان هش ریت کارت گرافیک خود را به صورت آنلاین پیدا کنید. علاوه‌بر این ، می‌توانید از ماشین حساب gpu-hash بصورت آنلاین استفاده کنید تا از میزان هش GPU مطلع شوید.

با این کار ، شما فقط باید داده‌های مورد نیاز را وارد کنید و در نهایت می‌توانید آنچه را که نیاز دارید ، بدست آورید. هش ریت به مشخصات معماری هر GPU و سپس به نحوه بهره برداری از آن توسط درایورها ، میان افزار CUDA و خود نرم افزار استخراج بستگی دارد.

کاری که می‌توانید انجام دهید اندازه گیری آن است یا جستجوی اطلاعات آنلاین از طریق افراد دیگری که آن را اندازه گیری کرده و داده‌ها را منتشر کرده اند ، جستجو کنید.

 

محاسبه هش ریت کارت گرافیک برای استخراج ارزدیجیتال

محاسبه هش ریت کارت گرافیک برای استخراج ارزدیجیتال

 

هیچ راهی برای دانستن دقیق میزان هش ریت یک ارز رمزپایه قابل استخراج وجود ندارد ، اگرچه می‌توان آن را تخمین زد. هش ریت به طور سنتی بر اساس داده‌های عمومی در مورد ارز رمزنگاری شده اساسی ، از جمله معیار دشواری ، تخمین زده می شود.

سایت Hashrates.com بهترین سایت مرجع برای بررسی میزان هش GPU و CPU است. شما لازم نیست که در این زمینه تخصص خاصی داشته‌ باشید، هر کسی که به استخراج ارزهای رمزپایه علاقه مند است می‌تواند از ماشین حساب Hash Rate استفاده کند تا نرخ هش دقیق یک الگوریتم داده شده را با سخت افزار شما بدست آورد.

هرچه نرخ هش شما در یک الگوریتم مشخص بیشتر باشد ، سود بیشتری می توانید از آن کسب کنید ، اما تخمین‌ها بسیار متفاوت است. اگر با استخر استخراج (ماینینگ پول) یا GUI Miner استخراج می‌کنید ، می‌توانید نرخ هش آن‌ها را با نتایجی که در اینجا می گیرید محک بزنید.

مدت هاست که این روش مورد انتقاد قرار می گیرد که دقیق نیست. بورس رمزنگاری Kraken روش دیگری برای تخمین هش ریت با استفاده از آمار ارائه داد تا با اطمینان 95٪ نشان دهد که هش ریت در برخی از دامنه‌ها است.

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با کارت گرافیک

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کارت گرافیک

برای دانستن این مورد نیاز هست که اطلاعات کلی ارزها بررسی شود و بر اساس داده ها و بررسی آنها و نتیجه گیری نهایی به بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کارت گرافیک یا cpu اقدام کرد.

ما در مقاله دیگری کامل در این خصوص صحبت کرده ایم و به شما پیشنهاد میکنیم حتما ان را بخوانید تا بتوانید بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کارت گرافیک یا سیستم خانگی پیدا کنید.

مقاله: بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با سود بالا در سال 2022

قیمت کارت گرافیک rx 580 8gb xfx
محاسبه هش ریت کارت گرافیک برای استخراج ارزدیجیتال

قیمت کارت گرافیک rx 580 8gb xfx

با یک جستجوی ساده در گوگل میتوان به قیمتهای مختلفی در فروشگاههای مختلف رسید و با بررسی شرایط فروش و گارانتی اعمال شده بر روی کارت گرافیک RX 580 8GB XFX میتوانید بهترین فروشگاه با قیمت مناسب را پیدا کنید.

در حال حاضر در زمان نوشتن این مقاله نویسنده قیمت را از طریق گوگل و سایتهای معتبر ایرانی بدست اورده و قیمت حدودی کارت گرافیک XFX مدل RX 580 8 GB قیمتی بین 13 تا 15 میلیون تومان را در فروشگاههای مختلف دارد.

 

 

 

RX 580 mining

 

2 rx 580 mining

Radeon RX 580 در آوریل 2017 به همراه RX 570 معرفی شد. 2 نسخه از RX 580 وجود دارد: با حافظه داخلی 4 و 8 گیگابایت. و با این حال هر دو کارت گرافیک در اکثر الگوریتم‌ها نرخ هش یکسانی را ارائه می‌دهند. به طور کلی، این دستگاه بیشتر برای استخراج اتریوم و اتریوم کلاسیک استفاده می شود.

ماینرها خاطرنشان می کنند که عملکرد و مصرف انرژی آن به خوبی متعادل است، بنابراین نرخ هش بالایی را با هزینه انرژی معقول ارائه می دهد. به همین دلیل، در آن روزگار، یافتن RX 580 بسیار سخت بود، زیرا موجودی آن تمام شده بود.

متن انگلیسی در زیر قرار دادرد:

Radeon RX 580 was announced in April 2017 along with RX 570. There are 2 versions of RX 580: with 4GB and 8GB on-board memory. And yet both graphics cards give out the same hash rates on most algorithms. Overall, the device is mostly used to mine Ethereum and Ethereum Classic.

Miners point out that its performance and power consumption are well-balanced, so it offers a high hash rate with reasonable energy expenses. That’s why, back in the day, the RX 580 was quite hard to find, as it was out of stock.

 

 

چه ارزهایی قابل استخراج هستند

 

 

چه ارزهایی قابل استخراج هستند

ارزهای زیادی قابل استخراج هستند که میتوان با کامپیوتر خانگی یا کارت گرافیک و سیستمهای خانگی انها را استخراج کرد، اما همه ارزها سودده و به صرفه نیست و ما در مقاله دیگری کامل در این مورد صحبت کرده ایم که پیشنهاد میکنیم حتما ان مقاله را بخوانید.

مقاله: ارزهای قابل استخراج با کارت گرافیک و سیستم خانگی

محاسبه هش ریت کارت گرافیک

محاسبه هش ریت کارت گرافیک

یکی از معتبر ترین و بهترین سایتهای مخصوص به اینکار میتوان سایت هش ریت دات کام به آدرس Hashrates.Com نام برد که در این سایت بر اساس داده ها و مدل کارت گرافیکی که به سایت میدهید، اطلاعات بسیار کامل و جامعی از هش ریت کارت گرافیک تا بازدهی و سوددهی آن را به شما نمایش میدهد و بر اساس این اطلاعات میتوانید قدرت هش ریت کارت گرافیک خود و هر مدل دیگری را به دست آورید.
همچنین در این سایت میتوانید هش ریت CPU های مختلف را نیز بررسی و محاسبه کنید و ببینید در صورت استفاده همزمان از کارت گرافیک و سی پی یو چه مقدار سود خواهید کرد و چه هش ریتی را به دست خواهید آورد.
کارت گرافیک استخراج اتریوم
محاسبه هش ریت کارت گرافیک برای استخراج ارزدیجیتال

کارت گرافیک استخراج اتریوم

اصلی‌ترین بخش ریگ استخراج اتریوم، کارت‌های گرافیک آن است. برای استخراج اتریوم به کارت گرافیک‌ قدرتمند و مناسب این کار نیاز دارید. اگرچه با هر کارت گرافیکی می‌توان استخراج را انجام داد، استخراج با هر کارت گرافیکی سودآوری و صرفه اقتصادی چندانی ندارد. برای کار ماینینگ، مدل‌های خاصی از گرافیک‌های AMD و Nvidia مناسب هستند. بهتر است مدلی را انتخاب کنید که ماینرهای زیادی از آن استفاده می‌کنند و به‌نوعی امتحان خود را پس داده است.

با توجه به تغییرات شبکه اتریوم و افزایش حجم فایل DAG، از دسامبر ۲۰۲۰ (اواخر پاییز ۹۹)، امکان استخراج اتریوم با کارت گرافیک‌های ۴ گیگابایتی و پایین‌تر وجود ندارد و بهترین گزینه استفاده از کارت گرافیک‌های ۸ گیگابایتی و بالاتر است.

در حال حاضر، مطرح‌ترین GPU‌هایی که در کار استخراج فعال هستند، عبارت‌اند از:

بهترین کارت‌های گرافیک AMD برای ماینینگ:

  • کارت گرافیک AMD Radeon RX ۵۸۰ – قدرت هش: Mh/s ۳۰
  • کارت گرافیک AMD Radeon RX Vega ۵۶ – قدرت هش: Mh/s ۴۰
  • کارت گرافیک AMD Radeon RX ۵۷۰۰ – قدرت هش: ۵۱ Mh/s
  • کارت گرافیک AMD Radeon RX Vega ۶۴ – قدرت هش: Mh/s ۵۰
  • کارت گرافیک AMD Radeon RX ۶۸۰۰ – قدرت هش: Mh/s ۶۴
  • کارت گرافیک AMD Radeon VII – قدرت هش: Mh/s ۸۱

بهترین کارت‌های گرافیک Nvidia برای ماینینگ:

  • کارت گرافیک Nvidia GTX ۱۶۶۰ – قدرت هش: Mh/s ۲۰
  • کارت گرافیک Nvidia GTX ۱۰۶۰ – قدرت هش: Mh/s ۲۲
  • کارت گرافیک Nvidia GTX ۱۶۶۰ Ti – قدرت هش: Mh/s ۲۵
  • کارت گرافیک Nvidia RTX ۲۰۶۰ – قدرت هش: Mh/s ۲۷
  • کارت گرافیک Nvidia GTX ۱۰۷۰ Ti – قدرت هش: Mh/s ۲۸
  • کارت گرافیک NVIDIA GTX ۱۶۶۰ Super – قدرت هش: Mh/s ۲۸
  • کارت گرافیک Nvidia GTX ۱۰۸۰ – قدرت هش: Mh/s ۳۴
  • کارت گرافیک Nvidia RTX ۲۰۷۰ – قدرت هش: Mh/s ۳۶
  • کارت گرافیک Nvidia RTX ۲۰۸۰ Super – قدرت هش: Mh/s ۳۶
  • کارت گرافیک Nvidia RTX ۲۰۸۰ Ti – قدرت هش: Mh/s ۵۲
  • کارت گرافیک Nvidia RTX ۳۰۶۰ Ti – قدرت هش: Mh/s ۵۶
  • کارت گرافیک Nvidia RTX ۳۰۸۰ – قدرت هش: Mh/s ۸۵
  • کارت گرافیک Nvidia RTX ۳۰۹۰ – قدرت هش: Mh/s ۱۱۰

در ماشین حساب محاسبه استخراج ارزدیجیتال می‌توانید با واردکردن جمع قدرت کارت‌های گرافیک‌ و با در نظر گرفتن مصرف برق منبع تغذیه و تعرفه برق پرداختی، سود خود را از استخراج اتریوم محاسبه کنید.

RX 580 Good For mining

rx580 good for mining

با این حال، قابل درک است، زیرا RX 580 عملکرد استخراج عالی را با هزینه ورودی مناسب ارائه می دهد و در عین حال مصرف انرژی را نیز تحت کنترل نگه می دارد.

این کارت قرمز تیم همیشه مورد علاقه مردم بوده است. بازی رایانه شخصی یا ماینینگ، و این کارت پتانسیل برتری بر رقبای خود را دارد. بازار کارت گرافیک در حال حاضر در آشفتگی است. قیمت ها بالاتر از همیشه است. اما همچنان این کارت پرفروش است.

 

It is understandable, however, because the RX 580 delivers great mining performance at a reasonable cost of entry while keeping power consumption under check as well.

This card from the team red has always been a crowd favorite. Be it PC gaming or mining, and this card has the potential to excel its competitors. The graphics card market is in turmoil right now. Prices are higher than ever. But still, this card is a best seller.

So in this post, I am going to talk about the AMD RX 580. And together, we are going to find out the best cryptocurrency to mine with this card.

استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک

استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک

استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک‌های AMD و Nvidia مزایا و معایب خاص خود را دارند. نصب کارت گرافیک‌های Nvidia آسان است. علی رغم مصرف بالای انرژی، خنک‌سازی آن‌ها به مراتب راحت‌تر از کارت گرافیک AMD است. بزرگترین عیب AMD نیز مشکل فروش آن به صورت دست دوم است. در نهایت آنچه مهم است توجه به الگوریتم مورد استفاده، قدرت هش، مصرف انرژی و هزینه اولیه خرید است.

مقدار سود حاصل از فرآیند استخراج، ارتباط مستقیمی با توان محاسباتی سیستم مورد نظر دارد. اگر از کارت گرافیک استفاده می‌کنید هش ریت و تعداد کارت‌های گرافیک برای محاسبه مقدار سود نیاز است. توجه کنید که هش ریت کارت گرافیک برای الگوریتم‌های مختلف متفاوت است. بنابراین باید الگوریتم مورد استفاده در شبکه نیز مشخص شود. برای بیت‌کوین الگوریتم SHA-256 مورد استفاده قرار می‌گیرد و در ارزهای دیگر این الگوریتم متفاوات میباشد.

محاسبه استخراج اتریوم با کارت گرافیک

محاسبه استخراج اتریوم با کارت گرافیک

برای محاسبه درآمد ماینینگ یا استخراج ارز مورد نظر کافی است وارد سایتهای محاسبه گر ارزهای دیجیتال شوید و قسمت های زیر را طبق توضیحات پایین تکمیل کنید:

1- انتخاب ارز: از این قسمت، کوین یا رمزارز مورد نظر را انتخاب کنید.

2- انتخاب دستگاه: در این قسمت ماینر یا دستگاهی را که قصد دارید سودآوری ماینینگ آن را محاسبه نمایید، انتخاب کنید.

3- نرخ هش: بعد از انجام دو مرحله قبلی، بخش نرخ هش (Hash Rate) به صورت خودکار تکمیل می‌شود، اما در صورت نیاز می‌توانید این بخش را نیز خودتان تکمیل کنید.

4- برق مصرفی: در این قسمت بایستی تعرفه برق مصرفی خود را وارد کنید. همچنین می‌توانید از مقادیر پیش‌فرض (صنعتی، صادراتی و…) استفاده کنید.

5- کارمزد استخر استخراج: در این قسمت هم کارمزد استخر استخراج (Pool) خود را وارد کنید. در صورتی که کارمزد استخرهای استخراج را نمی‌دانید، از بخش لیست استخرهای استخراج این کارمزد را پیدا کنید.

توجه: در صورتی که کوین یا دستگاه مورد نظر شما در بخش انتخاب ارز و دستگاه وجود ندارد، کافی است ابتدا مشخصات دستگاه مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس مراحل ذکرشده را از مرحله 3 به بعد انجام دهید.

برای مشاهده مشخصات و سودآوری انواع دستگاه‌های ماینر Asic و GPU نیز می‌توانید وارد صفحه لیست دستگاه های ماینر Asic و لیست دستگاه های ماینر GPU شوید.

همچنین برای بررسی و تحلیل بهترین دستگاه‌های موجود بازار می‌توانید بخش بهترین دستگاه ماینر و استخراج اتریوم را مشاهده کنید.

بهترین استخر استخراج اتریوم

بهترین استخر استخراج اتریوم

استخرهای زیادی برای استخراج اتریوم و ارزهای دیگر در حال فعالیت میباشند و قوانین و قدرتها و مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

در این قسمت سعی میکنیم بر اساس بررسیهایی که توسط نویسنده این مطلب انجام شده است بهترین استخر استخراج اتریوم را به شما معرفی کنیم.

1-استخر استخراج ” DwarfPool “

2-استخر استخراج ” mining Pool Hub “

3-استخر استخراج ” Ethermine “

4-استخر استخرج ” EthPool “

5- استخر استخراج Nano Pool

این 5 مورد از بهترین استخرهای استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتال مختلف میباشند و سعی میکنیم به زودی در مقاله ای جداگانه هرکدام را به صورت موشکافانه برای شما بررسی و تشریح کنیم تا بتوانید از بین آنها نیز بهترین را اسنتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید به سود خوب و مطمئنی برسید.

کارت گرافیک با بیشترین هش ریت

کدام کارت گرافیک بالاترین هش ریت را دارد؟

NVIDIA RTX 3090 .این کارت گرافیک دارای هش با 120 مگاهرتز در ثانیه یا حتی بیشتر با کشش حدود 285 وات است. این GPU بالاترین میزان هش ریت را در بین تمام کارت‌های گرافیک مستقر در مصرف کننده بایگانی می‌کند.

افزایش هش ریت کارت گرافیک
محاسبه هش ریت کارت گرافیک برای استخراج ارزدیجیتال

افزایش هش ریت کارت گرافیک

با یکسری ترفندها و نکات میتوان هش ریت کارت گرافیک را افزایش داد که باید یک سری اصول را رعایت کنید و بعد از آن حدودا بین 20 تا 40 درصد بازده استخراج شما بیشتر می شود.

برای مثال فرض کنید کارت گرافیک مدل GTX3060 را در اختیار دارید و به صورت پیش فرض با هش ریت 350 مگاهش بر ثانیه می توانید با آن استخراج کنید. با کمی تغییرات در روند کار خود می توانید هش ریت آن را به 450 مگاهش بر ثانیه افزایش دهید!

اما سه بحث مهم برای افزایش هش ریت کارت گرافیک شما عبارتند از :

  • دمای کارت گرافیک – برخی از کارت گرافیک ها به صورت خودکار دمایشان را تنظیم می کنند.
  • نرم افزار مورد استفاده برای استخراج – همه آن ها یکسان ساخته نشده اند و برخی با الگوریتم های بهینه شده استخراج می کنند.
  • اورکلاک کردن – از ذره ذره بیت های کارت گرافیک خود می توانید استفاده کنید.

اما در نهایت چیزی که باید در مورد اورکلاک کردن کارت گرافیک خود به یاد داشته باشید این است که پایدار بودن و خاطر جمع بودن در مورد عملکرد سالم آن بسیار ارزشمند تر از تغییر 1 درصدی در عملکرد است. بنابراین برای اورکلاک کردن کارت گرافیک خود حتما از قبل تحقیقات دقیقی انجام دهید.

میزان هش ریت cpu

میزان هش ریت cpu

در بحث ارزهای دیجیتال یا ارزهای رمزپایه، باید بدانید که هر تراکنش از یک هش کد تشکیل می شود که بسته به نوع الگوریتم تابع هشی که آن ارز از آن استفاده می کند، متفاوت می باشد. در واقع هش ریت دستگاه شما به این معنی است که دستگاه شما در هر ثانیه چه تعداد کد هش می تواند تولید کند.

هر چه این میزان بیشتر شود، دستگاه شما هش های بیشتری تولید کرده و امکان دستیابی شما به بلاک مورد نظر می شود.

اگر مطالب قبلی ما را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که یکی از مهمترین فاکتورها در خصوص استخراج ارزهای دیجیتال، محاسبه سود استخراج قبل از شروع به استخراج می باشد. همیشه باید این نکته را در نظر داشته باشید که به همان مقدار که استخراج ارزهای دیجیتال می تواند برای شما سود آور باشد، به همان اندازه نیز می تواند زیان آفرین باشد و عدم توجه به فاکتورهای دخیل در آن، می تواند شما را به مرز ورشکستگی نیز نزدیک کند!

آگاهی از میزان هش ریت سخت افزار در محاسبه سود استخراج، نقش اساسی دارد. اما چگونه این مقدار را باید به دست آورد؟ حقیقت امر این است که میزان نرخ هش سخت افزار شما، تا حد بسیار زیادی به ارزی که قصد استخراج آن را دارید وابسته است. پس به هیچ عنوان نمی توان عددی را به طور ثابت برای همه ارزها، در نظر گرفت. همچنین بسته به اینکه از CPU یا GPU استفاده کنید، میزان هش ریت متفاوت خواهد بود.

هش ریت نرخ ثابتی نیست و ممکن است در برخی شرایط با همان سخت افزار یکسان نیز متفاوت باشد. البته این تفاوت چندان زیاد نبوده و معمولا قابل چشم پوشی است. با این حساب می توان چنین گفت که سخت افزارهای یکسان در یک ارز مشخص، دارای هش ریت تقریبا یکسان هستند. این موضوع باعث می شود تا دیتابیس هایی از میزان نرخ هش سخت افزارهای مختلف وجود داشته باشد که با استفاده از آن ها نیازی به محاسبه هش ریت نداشته باشید.

بهترین راهکار برای محاسبه نرخ هش ، نصب نرم افزار استخراج و سپس مشاهده میزان نرخ هش تولید شده توسط دستگاهتان است. اما این روش مستلزم این است که شما شرایط استخراج را فراهم کرده باشید و استخراج را آغاز کنید.

راحتترین راه قبل از خرید سخت افزار مورد نیاز استفاده از سایتهای محاسبه سوددهی ارزهای دیجیتال میباشد که کمی بالاتر در همین مقاله لینک آن را برای شما قرار داده ایم و با ورود به سایت محاسبه گر، میتوانید بر اساس CPU و یا کارت گرافیک خود میزان هش ریت CPU خود را محاسبه کنید.

 

کارت گرافیک ماینینگ

کارت گرافیک ماینینگ

برای استخراج ارزهای دیجیتال زیادی مانند اتریوم، اتریوم کلاسیک، ریون کوین و ده‌ها ارز دیجیتال دیگر نیاز به استفاده از قدرت پردازش کارت گرافیک است.

با از رده خارج‌شدن کارت‌های چهار گیگابایتی (برای الگوریتم Ethash)، قیمت کارت‌های با حافظه ۶ گیگابایت به بالا طی چند ماه گذشته دو تا سه برابر شده و این موضوع، خرید یک کارت گرافیک قوی را برای بسیاری از گیمرها به یک رویا تبدیل کرده است. این افزایش قیمت، شرکتی مانند انویدیا را وادار کرد که روی کارت RTX ۳۰۶۰ TI (که یکی از کارت‌های با قیمت مناسب این شرکت است) موانع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خاصی را برای پایین آوردن هش‌ریت (یا همان قدرت استخراج) نصب کند و علاوه بر این، چند کارت جدید مخصوص استخراج را هم معرفی کند که البته هنوز به بازار عرضه نشده‌اند.

در این فهرست کارت‌های RTX ۳۰۹۰ از شرکت انویدیا و RX ۶۹۰۰ XT از شرکت AMD به دلیل قیمت و ریسک بالای خرید آنها و کارت گرافیک ماینینگ‌ RTX ۳۰۶۰ TI به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده از سوی انویدیا حذف شده‌اند. البته ظاهراً هکرها محدودیت‌های این کارت را برداشته‌اند، اما برای استفاده از آن باید کارت به مانیتور متصل باشد و نباید از رایزر استفاده شود. بنابراین تا زمان مشخص‌شدن وضعیت این کارت، خرید آن را توصیه نمی‌کنیم.

درآمد دستگاه ماینر و کارت گرافیک

درامد دستگاه ماینر

درآمد دستگاه ماینر یا سودده بودن ماینینگ کاری بلند مدت است و افرادی که در این کار وارد می شوند باید صبر داشته باشند. نظر یکی از کارشناسان بازار ارز و طلا در حال حاضر این است که میزان درآمد از محل تولید بیت کوین یک دستگاه ماینر E9.2 به طور روزانه 9 دلار است که ماهیانه مقدار آن به 270 دلار می رسد.
حداقل میزان درآمد یک دستگاه ماینینگ یا متوسط میزان درآمد از ماینر در ماه را، 270 دلار گزارش می دهد.
که در واقع مدت زمان بازگشت سرمایه و درامد ماینر از ماینینگ پنج ماه و یا کمتر است و همین موضوع باعث شده تا برای برخی از افراد سرمایه گذار جذاب و هیجان انگیز باشد.
و هر چقدر دستگاه هایی که به کار می روند به روزتر باشند انرژی کمتری مصرف می کنند و کسب درآمد بیشتری نیز دارند.

محاسبه درآمد ماینر

محاسبه درامد ماینر

محاسبه درآمد ماینر و درآمد حاصل از ماینینگ به طور تخمینی با وارد کردن قدرت پردازش دستگاه ها، میزان برق مصرفی و هزینه مصرف برق در ماشین حساب ماینینگ صورت می گیرد.

برای کار با این ماشین حساب ابتدا باید ارز دیجیتالی که می خواهیم استخراج کنیم را مشخص کنیم. سپس مشخصات دستگاه از قبیل قدرت دستگاه، مصرف برق و … را وارد می کنیم و میزان سود آوری لحظه ای را مشاهده می کنیم. این ماشین حساب طبق قیمت و دشواری در استخراج لحظه ای بیت کوین در آمد را محاسبه می کند.
اما لازم به ذکر است که با توجه به تغییر قیمت و سختی، با گذشت زمان در آمد حاصل از استخراج و زمان برگشت سرمایه نیز دستخوش تغییر می شود. بنابراین با توجه به وجود عوامل غیر قابل پیش بینی زمان بازگشت سرمایه گاهی زودتر از زمان پیش بینی شده و گاهی دورتر از این زمان صورت می گیرد.

با در نظر گرفتن مواردی که گفته شد کار ماینینگ گاهی سود آور و گاهی موجب ضرر خواهد بود. اما نکات مهمی که افراد در کشور مورد فعالیت خودبرای تعیین متوسط میزان درآمد از ماینر باید در نظر بگیرند نرخ مصوب برق و ارزش دلار است؛ زیرا تغییرات در قیمت برق بسیاری از افراد در این حرفه را با چالش روبرو می کند و موجب ضرر و زیان به آن ها می شود.

هش ریت کارت گرافیک RX 580

هش ریت کارت گرافیک rx580

مصرف هر کارت گرافیک RX 580 حدودا 80 وات، قدرت هرگرافیک حدودا 31 مگاهش با قدرت مجموعا 248 مگاهش.

درحال حاضر با توجه به سختی شبکه برای تولید یک اتریم درماه 600 مگاهش قدرت نیازمند هست.

قیمت یک اتریم درحال حاضر حدودا 76 میلیون تومان می باشد. – حدود درآمد هر کارت با اتریم 3450 دلاری ماهیانه 100 دلار یا معادل 2.200 میلیون تومان یا معادل 0.03 اتریم درماه می باشد.

درآمد ماینر ls++ دوج کوین

درامد ماینر l3 ++ دوج کوین

در ماشین حساب محاسبه گر یا خود سایت اصلی زده که درامد ماینر l3 ++ دوج کوین حدودا ماهی سه میلیون تومان، ولی تو سایتهای ایرانی یا فروشگاههای مختلف زده بین ۶تا۷  میلیون تومان. البته این اختلاف قیمتی میتواند به دلیل نرخ تبدیل دلار به ریال باشد.

اما بهترین حالت را میتوان مبلغی بین این دو نرخ و میانگین آنها قرار داد.

قیمت ماینر

قیمت ماینر

قیمت ماینر بر اساس مدل و هش ریت و قدرت سخت افزاری و خیلی موارد دیگر بسیار متفاوت میباشد. ماینرهای خوب و با کیفیت و سودده قیمتهایی از 150 میلیون تومان تا 500 میلیون تومان و بیشتر میتوانند داشته باشند و خرید و راه اندازی آنها نیز یک سری نکات و تخصص و شرایط خاص نیاز داره که هر کس نمیتواند آنها را فراهم کند.

 

پیشنهاد ما به شما استفاده از پلن های استخراح ابری بیت کوین گلدن هش ماینینگ با قیمت مناسب و سوددهی عالی و بدون نیاز به هیچ تخصص و هزینه اضافه بابت نکهداری و سرویس دستگاههای ماینر میباشد.

اشتراک گذاری این مطلب:
برچسب های این مطلب:
2 rx 580 miningrx580 good for miningاستخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیکاستخراج ارزدیجیتالافزایش هش ریت کارت گرافیکبهترین استخر استخراج اتریومدرامد دستگاه ماینردرامد ماینر l3 ++ دوج کوینقیمت کارت گرافیک rx 580 8gb xfxقیمت ماینرکارت گرافیک استخراج اتریومکارت گرافیک برای استخراج ارزدیجیتالکارت گرافیک ماینینگکدام کارت گرافیک بالاترین هش ریت را دارد؟محاسبه استخراج اتریوم با کارت گرافیکمحاسبه درامد ماینرمحاسبه هش ریتمحاسبه هش ریت کارت گرافیکمحاسبه هش ریت کارت گرافیک برای استخراج ارزدیجیتالمیزان هش ریت cpuهش ریت کارت گرافیک rx580هش ریت کارت گرافیک برای استخراج ارزدیجیتال
ارسال شده در دسته بندی:
آموزشهای تخصصی, سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال, مطالب وبلاگ
ارسال شده در تاریخ:
توسط:
نوشتهٔ پیشین
بهترین سایت اجاره ماینر اختصاصی
نوشتهٔ بعدی
NFT چیست؟ ساخت NFT رایگان و لیست ارزهای NFT

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید