استخراج ابری اتریوم کلاسیک و معرفی معتبرترین سایت

استخراج ابری اتریوم کلاسیک و معرفی معتبرترین سایت

چنانچه شما هم به استخراج ابری اتریوم کلاسیک و معرفی معتبرترین سایت علاقه دارید، در این مقاله با هم ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک را برای استخراج ابری بررسی میکنیم تا ببینیم اصلا ارزش ماینینگ یا استخراج ابری دارد یا خیر و سپس بهترین پلن های موجود در معتبرترین سایت استخراج ابری اتریوم کلاسیک و دیگر ارزهای دیجیتال را با هم بررسی میکنیم.

استخراج ابری اتریوم کلاسیک و معرفی معتبرترین سایت

استخراج ابری اتریوم کلاسیک و معرفی معتبرترین سایت

اتریوم کلاسیک ETC چیست؟

ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک (به انگلیسی : Ethereum Classic) با الگوریتم رمزگذاری Ethash یک ارز دیجیتال قابل استخراج است است که تا کنون ۱۰۰,۰۷۰,۶۷۷ سکه (در زمان نگارش این مقاله) از بینهایت سکه این ارز استخراج و عرضه شده است.

ماینینگ یا استخراج ابری ارزدیجیتال، یک روش کسب درآمد از ارز دیجیتال است که در مقایسه با معاملات بورسی ریسک کمتری دارد؛ از این‌رو بیشتر افرادی که دانش زیادی از معاملات بازارهای ارز دیجیتال ندارند، از این روش استفاده می‌کنند.

همان‌طور که می‌دانید، افرادی که در حوزه ماینینگ فعالیت می‌کنند، می‌توانند با توجه زیرساخت‌های ماینینگ خود، ارزهای دیجیتال مختلفی استخراج کنند. از آنجا که اتریوم کلاسیک یکی از ارزهای محبوب بین سرمایه‌گذاران و معامله‌گران است، قصد داریم نحوه استخراج آن را با هم بررسی کنیم.

ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک در سال 2016 به وجود آمد، با این حال توانست در این مدت کوتاه طرفداران بسیاری پیدا کند. این ارز علاوه بر خصوصیات بلاک ‌چین اتریوم، مزایای دیگری نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به غیرمتمرکز بودن و تراکنش‌های مقرون به صرفه و سریع اشاره کرد. همه این خصوصیات سبب شده است تا اتریوم کلاسیک ETC به ارزی مطلوب برای سرمایه‌گذاری تبدیل شود، اما بهتر است قبل از سرمایه‌گذاری در این ارز کمی با استخراج اتریوم کلاسیک آشنا شویم.

استخراج ابری اتریوم کلاسیک یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در این ارز محبوب است. همان‌طور که می‌دانید، شبکه‌های غیرمتمرکز برای ارائه خدمات انتقالی و… به شبکه‌ای ایمن نیاز دارند؛ از این‌رو شبکه ارزهای دیجیتال به کسانی که در ایجاد و حفظ شبکه امن مشارکت می‌کنند، پاداش می‌دهد. در شبکه ارزهای دیجیتال کسانی که ابزار لازم برای شبکه‌سازی را در اختیار شبکه بلاک ‌چین قرار می‌دهند، ارز دیجیتال را به‌عنوان پاداش استخراج می‌کنند.

 

اتریوم کلاسیک چیست؟

استخراج ابری اتریوم کلاسیک و معرفی معتبرترین سایت

چه تفاوتی بین اتریوم ETH و اتریوم کلاسیک ETC هست؟

اتریوم کلاسیک بلاک چین مستقلی است که با استفاده از هاردفورک DAO ایجاد شد. DAO که مخفف “سازمان توسعه مستقل” است، قصد داشت تا یک ابزار بر پایه شبکه اتریوم طراحی کند که توسط آن پروژه های دیگر در اکو سیستم بتوانند با توافق جمعی سرمایه جذب کنند.

هدف این بود که نمایندگان بتوانند توکن بخرند و از آنها برای رای دادن به پروژه هایی که تمایل بیشتری به سرمایه گذاری در آن ها داشتند استفاده کنند. اینکه هاردفورک در مورد DAO، جلوی از دست دادن میلیون ها دلار از سرمایه سرمایه گذاران را گرفت، اما برخی از مخالفین، به استفاده از شبکه پیش از هاردفورک، تحت عنوان “اتریوم کلاسیک” ادامه دادند. کسانی که قبل از هارد فورک Ether داشتند، یک حساب از ETH نیز با میزان برابر از Classic Ether داشتند.

بسیاری از کاربران که در صرافی های ETH سرمایه داشتند می خواستند که به ETC (اتریوم کلاسیک) خود نیز دسترسی داشته باشند. از ۱ فوریه ۲۰۱۷ هر دوی آن ها فعال شده اند.

توکن های بلاکچین اتریوم کلاسیک با نام اتر کلاسیک یا classic ether شناخته می شوند و در صرافی ها با نام ای تی سی ETC دیده می شوند. کاربرد آن ها در سیستم برای پرداخت کارمزدها و خدمات محاسباتی در شبکه اتریوم کلاسیک است.

 

استخراج همزمان اتریوم و اتریوم کلاسیک

آیا استخراج هم‌زمان اتریوم و اتریوم کلاسیک ممکن است؟

از آنجا که اتریوم کلاسیک، فورک اتریوم است، روش‌های استخراج آن نیز مانند ارز اتریوم هستند و الگوریتم مشابهی دارند؛ پس می‌توان از تجهیزات استخراج اتریوم، برای استخراج اتریوم کلاسیک نیز استفاده کرد. اما باید دقت کنید که در آخرین آپدیت شبکه اتریوم، قابلیت استخراج اتریوم حذف شده است و دیگر امکان استخراج اتریوم وجود ندارد.

 

مزایا و معایب استخراج اتریوم کلاسیک

مزایا

  • از استخراج GPU پشتیبانی می‌کند. بنابراین برای استخراج انفرادی عالی خواهد بود.
  • پاداش به صورت اتریوم کلاسیک داده می‌شود که می‌توانید آن‌ را نقد کنید یا برای سود بیشتر در آینده ذخیره کنید.
  • تیم توسعه دهنده اختصاصی آن قصد دارد که این کوین را به سمت پذیرش جهانی هدایت کند.
  • تا زمانی که تمام کوین‌ها آزاد نشوند، قابل استخراج خواهد بود.
  • این ارز دیجیتال توسط اکثر صرافی‌ها پشتیبانی می‌شود. بنابراین فروش یا معامله آن آسان است.

معایب 

  • در این حوزه رقابت زیادی وجود دارد که به معنای این است که احتمال کاهش درآمد می‌رود.
  • در صورت سقوط قیمت‌ها، همانطور که در بازار کریپتو امکان پذیر است، ممکن است پول خود را از دست بدهید.
  • پتانسیل حملات ۵۱٪ جدید وجود دارد، چراکه نرخ هش شبکه هنوز نسبتاً پایین است. 

 

پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک | قیمت اتریوم کلاسیک

استخراج ابری اتریوم کلاسیک و معرفی معتبرترین سایت

 

پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک در سال ۲۰۲۳

طبق بررسی الگوهای قیمت کوتاه‌تر و طولانی‌تر، ETC هر چند سال یکبار از مسیر خود منحرف شده است. در نتیجه، پایان سال ۲۰۲۲ یا آغاز سال ۲۰۲۳ ممکن است برای ETC از نظر تشدید شرایط ایده‌آل نبوده باشد، به ویژه در شرایطی که رقبای زیادی وجود دارند. این احتمال وجود دارد که اتریوم کلاسیک ممکن است کمی ارزشش را از دست بدهد. با این حال، شاید سال ۲۰۲۳ چشم‌انداز تیره‌ای داشته باشد. اما برخی از متخصصان با این پیش بینی موافق نیستند.

پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک در سال ۲۰۲۴

بار دیگر پیش‌بینی می‌شود که ETC با عملکرد قیمتی ۲۰۰ دلاری بر پادشاهی کریپتو حکومت خواهد کرد، حتی زمانی که نه چشم‌اندازی روشنی باشد و نه بازار در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد. این نشان می‌دهد که ETC می‌تواند به طور منظم سرپا باشد، حتی در مواجهه با ناملایمات گسترش یابد.

پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک در سال ۲۰۲۵

سال ۲۰۲۵ سال معیار خواهد بود زیرا قیمت ETC به ۲۵۰ دلار می‌رسد. دقیقاً، هیچ متغیر مهمی مانند همه‌گیری یا رکود اقتصادی وجود ندارد که پایه‌های اقتصادهای جهانی را در سال جاری متلاشی کند. بیشترین آسیب وارد شده در مسیر بهبود سیستم تمامی بازارهای اقتصادی جهان است. با پذیرش گسترده و برآوردهای قیمت، قیمت اتریوم کلاسیک تا سال ۲۰۲۵ به حدود ۲۷۰ دلار خواهد رسید که از بالاترین رکورد قبلی خود فراتر خواهد رفت.

اما لازم به ذکر هست که این توضیحات سیگنال خرید نیست و پیشنهاد ما استخراج ابری اتریوم کلاسیک هست که هم باعث حفظ اصل پول و سرمایه شما می شود و از طرفی نیز سود دریافت شده را میتوانید هولد کنید و در سالهای آینده با افزایش قیمت آن سودی چندبرابر در کنار اصل سرمایه خود را داشته باشید.

 

سود استخراج اتریوم کلاسیک

سود استخراج اتریوم کلاسیک چقدر است؟

تمام کسانی که قصد دارند اتریوم کلاسیک را استخراج کنند، قبل از هر چیزی به درآمد این استخراج فکر می‌کنند که مانند همه ارزهای دیجیتال سودآور است یا خیر و این فکر اشتباهی هم نیست و درستش همینه، اما مقدار سوددهی آن به استراتژی ماینینگ شما بستگی دارد.

اگر قصد دارید در ماینینگ یا استخراج ابری اتریوم کلاسیک سرمایه‌گذاری کنید، بهترین و کم دردسر ترین روش استفاده از پلنهای استخراج ابری اتریوم کلاسیک شرکت گلدن هش ماینینگ می باشد.

در این روش شما درگیر خرید قطعات سخت افزاری گرانقیمت و کانفیگ تخصصی آنها، پیدا کردن اینترنت پایدار و ترجیحا بدون قطعی و اختلال و …. نخواهید شد و خیلی راحت و بدون دردسر میتوانید به رایگان یک حساب کاربری برای خود بسازید و به محض ثبت نام در سایت مبلغ 0.00022 بیت کوین به شما هدیه داده می شود و سپس میتوانید بر اساس بودجه خود، مناسب ترین پلن استخراج ابری اتریوم کلاسیک را انتخاب کرده و طبق توضیحات هر پلن، سود مشخص شده بر اساس سرمایه و قدرت تراهش خریداری شده را دریافت کنید.

 

ماینینگ یا استخراج ابری اتریوم کلاسیک

استخراج etc

برای استخراج سودآور اتریوم کلاسیک به شدت  و قدرت هش ریت نیاز است که قویترین و پایدارترین شبکه استخراج ابری اتریوم کلاسیک را در گلدن هش ماینینگ فراهم کردیم.

با توجه به اینکه استخراج‌کنندگان اتریوم با ظهور Eth 2.0 به ETC روی می‌آورند، هش ریت می‌تواند رشد قابل توجهی داشته باشد و تاثیر خوبی بر روی قیمت این ارز پرطرفدار در آینده ای نزدیک بگذارد.

قیمت اتریوم کلاسیک

قیمت اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) در زمان نوشتن این مقاله با 1,115,682 تومان معادل 21.59 تتر، همگام با بازار جهانی معامله می‌شود.

قیمت ماینر اتریوم کلاسیک

قیمت ماینر اتریوم کلاسیک با توجه به قدرت و هش ریت و شرکت سازنده، قیمتهای مختلفی دارد و از 50 میلیون تومان میتوان یک دستگاه ماینر معمولی خریداری کرد، تا بالاتر از 1 میلیارد تومن. که البته به دلیل مشکلات و اختلالات موجود در اینترنت کشور ایران، پیشنهاد ما به شما تهیه پلن استخراج ابری اتریوم کلاسیک در شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ با اینترنت پایدار بین المللی و دارای نمایندگی فعال در 8 کشور دنیا می باشد.

تهیه بدون دردسر پلن استخراج ابری اتریوم کلاسیک

استخراج ابری اتریوم کلاسیک و کسب درآمد از آن
استخراج ابری اتریوم کلاسیک و معرفی معتبرترین سایت

استخراج همزمان اتریوم کلاسیک و زیلیکا

یکی از طرحهای جدیدی که به تازگی در بین کاربران طرفدار پیدا کرده، استخراج همزمان دو یا چند ارزدیجیتال به صورت همزمان هست.

ما در شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ این نیاز کاربران را دیده و سعی در فراهم کردن زیرساختهای لازم برای استخراج همزمان اتریوم کلاسیک و زیلیکا هستیم و به محض آماده شده این زیرساختها، پلن های درآمدی آنها را بر روی سایت برای کاربران قرار خواهیم داد.

 

ماین کردن و درآمد از اتریوم کلاسیک

پلن های سرمایه گذاری استخراج ابری اتریوم کلاسیک در گلدن هش ماینینگ چگونه است؟

 

پلن 12 GH/s

$504.00 / 30 Day

  • مدت قرارداد: 30 روز
  • دوره استخراج 30 روزه قابل تمدید
  • امکان تمدید : دارد
  • حداکثر موجودی قابل نگهداری در سایت 1000 ETC
  • بازدهی نهایی حدودا 91% روی سرمایه اولیه
  • درصد سود در پایان دوره با احتساب هزینه برق و نگهداری حداقل باید 86% باشد
  • هش ریت 12 Gh/s
  • 2% سود زیرمجموعه گیری
  • سرمایه شما با احتساب هزینه برق و نگهداری در پایان دوره حدودا $962.64 می شود
پلن 25 GH/s

$1,029.00 / 30 Day

  • مدت قرارداد: 30 روز
  • دوره استخراج 30 روزه قابل تمدید
  • امکان تمدید : دارد
  • حداکثر موجودی قابل نگهداری در سایت 2000 ETC
  • بازدهی نهایی حدودا 91% روی سرمایه اولیه
  • درصد سود در پایان دوره با احتساب هزینه برق و نگهداری حداقل باید 86% باشد
  • هش ریت 25 Gh/s
  • 3% سود زیرمجموعه گیری
  • سرمایه شما با احتساب هزینه برق و نگهداری در پایان دوره حدودا $1965.39 می شود
پلن 36 GH/s

$1,439.00 / 30 Day

  • مدت قرارداد: 30 روز
  • دوره استخراج 30 روزه قابل تمدید
  • امکان تمدید : دارد
  • حداکثر موجودی قابل نگهداری در سایت 3000 ETC
  • بازدهی نهایی حدودا 91% روی سرمایه اولیه
  • درصد سود در پایان دوره با احتساب هزینه برق و نگهداری حداقل باید 86% باشد
  • هش ریت 36 Gh/s
  • 4% سود زیرمجموعه گیری
  • سرمایه شما با احتساب هزینه برق و نگهداری در پایان دوره حدودا $2748.49 می شود
پلن 50.5 GH/s

$1,999.00 / 30 Day

  • مدت قرارداد: 30 روز
  • دوره استخراج 30 روزه قابل تمدید
  • امکان تمدید : دارد
  • حداکثر موجودی قابل نگهداری در سایت 4000 ETC
  • بازدهی نهایی حدودا 91% روی سرمایه اولیه
  • درصد سود در پایان دوره با احتساب هزینه برق و نگهداری حداقل باید 86% باشد
  • هش ریت 50.5 Gh/s
  • 5% سود زیرمجموعه گیری
  • سرمایه شما با احتساب هزینه برق و نگهداری در پایان دوره حدودا $3818.09 می شود
پلن 64.2 GH/s

$2,349.00 / 30 Day

  • مدت قرارداد: 30 روز
  • دوره استخراج 30 روزه قابل تمدید
  • امکان تمدید : دارد
  • حداکثر موجودی قابل نگهداری در سایت 5000 ETC
  • بازدهی نهایی حدودا 91% روی سرمایه اولیه
  • درصد سود در پایان دوره با احتساب هزینه برق و نگهداری حداقل باید 86% باشد
  • هش ریت 64.2 Gh/s
  • 6% سود زیرمجموعه گیری
  • سرمایه شما با احتساب هزینه برق و نگهداری در پایان دوره حدودا $4486.59 می شود

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری این مطلب:
برچسب های این مطلب:
اتریوم کلاسیکاستخراج etcاستخراج ابری اتریوم کلاسیکاستخراج ابری اتریوم کلاسیک و معرفی معتبرترین سایتاستخراج اتریوماستخراج همزمان اتریوم کلاسیک و زیلیکاسود استخراج اتریوم کلاسیکقیمت اتریوم کلاسیکقیمت ماینر اتریوم کلاسیکگلدن هش ماینینگمزایای استخراج ابری اتریوم کلاسیکمعایب استخراج ابری اتریوم کلاسیک
ارسال شده در دسته بندی:
ارزهای دیجیتال, سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال
ارسال شده در تاریخ:
توسط:
نوشتهٔ پیشین
ریزش بیت کوین 2022 تا کی ادامه دارد
نوشتهٔ بعدی
استخراج ابری دوج کوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید