استخراج ابری هندشیک با سوددهی بالا

استخراج ابری هندشیک با سوددهی بالا

در این مقاله به بررسی کامل رمزارز هندشیک (HandShake) و با کد اختصاری HNS خواهیم پرداخت و چرا استخراج ابری هندشیک با سوددهی بالا همراه است و تعداد زیادی از کاربران به استخراج ابری هندشیک در کنار استخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر علاقه مند هستند؟!

 

استخراج ابری هندشیک با سوددهی بالا

رمزارز هندشیک HandShake چیست؟

هندشیک (Handshake) یک پروتکل سرویس نام برای واگذاری مالکیت دامنه‌های سطح بالا به‌صورت مستقیم و بدون واسطه به کاربران است.

دامنه سطح بالا یا Top Level Domain (به‌اختصار TLD) به آخرین بخش از دامنه یا بخشی که بلافاصله پس از نماد نقطه یا دات قرار می‌گیرد، گفته می‌شود.از برخی از دامنه‌های سطح بالای شناخته‌شده می‌توان به com. یا org. اشاره کرد.

از این دامنه‌ها می‌توانید برای راه‌اندازی وبسایت، آدرس ایمیل یا به‌عنوان آدرس کیف پول ارز دیجیتال استفاده کنید. برای این‌که متوجه شوید پروتکل Handshake چیست و چطور کار می‌کند، ابتدا باید با سیستم نام‌گذاری کنونی و نقاط ضعف آن آشنا شوید.

سیستم‌های نام‌گذاری دامنه (DNS) فعلی به گروهی از مقامات صدور گواهی یا Certificate Authority (به‌اختصار CA) متکی است. هدف این مراجع، تایید صلاحیت مالکیت وبسایت‌ها و اجرای اقدامات پیشگیرانه به‌منظور جلوگیری از عملیات‌های مخرب همچون کلاهبرداری است.

همچنین CAها برای یافتن فهرستی از دامنه‌ها به سازمان غیرانتفاعی ICANN (مخفف The Internet Corporation for Assigned Names and Numbers به معنی شرکت اینترنتی برای نام‌ها و شماره‌های اختصاص‌یافته) وابسته هستند؛ این سازمان تعیین می‌کند که چه حروفی را می‌توان پس از علامت نقطه (dot) در هر دامنه (مثلاً com. یا net.) به‌کار برد. لازم به‌ذکر است که مقامات صدور گواهی هم می‌توانند در یافتن یک وب‌سایت واقعی اشتباه کنند؛ بنابراین مستعد حملات سایبری، هک، کلاهبرداری و سانسور هستند.

 

شبکه هندشیک

 

هندشیک تلاش می‌کند تا با استفاده از بلاکچین عمومی خود، اتکا به این اشخاص ثالث را از میان ببرد. در واقع هندشیک با طراحی یک سیستم مزایده کامپیوتری، دنبال جایگزینی برای نقش ICANN به‌عنوان یک مرجع مرکزی سازنده دامنه‌های سطح بالاست.

لازم به ذکر است که Handshake جایگزینی برای DNSهای فعلی نیست؛ اما در عوض فایل منطقه ریشه یا Root Zone فعلی را با یک بلاکچین غیرمتمرکز جایگزین می‌کند. اطلاعات هر دامنه در فایل‌زون روی سرور DNS برای هر دامنه تنظیم می‌شود و این فایل سوابق مرجع (Resource Records) را شامل می‌شود.

وظیفه فایل‌های Zone برقراری ارتباط میان هر دامنه و زیردامنه به‌وسیله آدرس‌های IP است. هر نود شبکه هندشیک مسئول اعتبارسنجی و مدیریت فایل روت‌زون است؛ کاری که در حال حاضر توسط مقامات صدور گواهی انجام می‌شود. سوابق نام‌گذاری در بلاکچین هندشیک ذخیره شده و منطقه ریشه فعلی که توسط ICANN کنترل می‌شود، امکان ثبت دامنه را برای کاربران فراهم می‌کند.

اگر بخواهیم به‌صورت خلاصه بیان کنیم پروتکل Handshake چیست باید بگوییم کاربران به‌جای ثبتِ نام دامنه توسط CA و ذخیره آن در فایل منطقه ریشه، می‌توانند یک دامنه سطح بالا را به‌وسیله کوین بومی هندشیک خریداری کرده و آن نام دامنه را به‌وسیله کلید عمومی در شبکه غیرمتمرکز هندشیک ثبت کنند. Handshake ادعا می‌کند که هیچ‌گونه موسسه، کمیته، هیات‌مدیره یا نهادی عملکرد پروتکل را کنترل نمی‌کند؛ بنابراین عملکردی تماما غیرمتمرکز خواهد داشت.

 

نحوه کارکردن پروتکل هندشیک

استخراج ابری هندشیک با سوددهی بالا

 

نحوه کارکرد پروتکل Handshake

پروتکل هندشیک را می‌توان فورکی از کدهای Bcoin (نرم‌افزار اجرای نود که جایگزینی برای نرم‌افزار بیت‌کوین‌کور -Bitcoin Core- است) دانست.

با وجود این‌که منبع کدهای هندشیک به نسبت کدهای Bcoin بسیار پیشرفته‌تر است، با این حال این پروتکل همچنان چندین ویژگی مشترک با شبکه بیت کوین دارد. پروتکل هندشیک مشابه بیتکوین از مدل خروجی‌های خرج نشده تراکنش یا UTXO برای ثبت تراکنش‌ها و الگوریتم گواه اثبات کار (PoW) برای رسیدن به اجماع استفاده می‌کند. دامنه‌های سطح بالا (TLD) شبیه به آدرس و موجودی حساب UTXO کاربران در شبکه بیت کوین در بلاکچین هندشیک ذخیره می‌شوند.

هدف این پروتکل مدیریت، ثبت، تمدید (تمدید اشتراک) و انتقال دامنه‌های سطح بالای DNS است. پروتکل انتخاب نام هندشیک با پروتکل‌های پیشین خود تفاوت دارد؛ زیرا اینجا خبری از فاصله نام (NameSpacing) یا زیر دامنه (Subdomains) در لایه اجماع نیست. هدف این پروتکل جایگزینی DNS نیست؛ بلکه تعویض فایل روت زون (Root Zone File) و سرور‌های روت (Root Servers) است. هدف هندشیک حفاظت از فایل روت‌زون به‌صورت غیرمترکز، غیرقابل سانسور و بدون نیاز به مجوز نهادهای مرجع است. در پروتکل هندشیک هر گره یا نود کامل به‌عنوان یک سرور روت عمل کرده و یک نسخه قابل اثبات از فایل ناحیه ریشه را ارائه می‌کند که بزرگ‌تر و در عین حال توزیع‌شده‌تر از نسخه متمرکز آن است.

 

کوین هندشیک

کوین HNS چیست؟

رمزارز بومی پروتکل هندشیک HNS نامیده می‌شود. کاربران می‌توانند دامین‌های برتر و پرطرفدار را از طریق مشارکت در مزایده ویکری بخرند یا ثبت کنند. به برنده مزایده یک کلید عمومی داده می‌شود که جفت این کلید در بلاکچین هندشیک ذخیره می‌شود.

کوین‌های فرد برنده نیز به‌صورت دائمی سوزانده شده و از مقدار عرضه در گردش حذف می‌شوند. شرکت‌کنندگان ناموفق می‌توانند کوین‌های خود را بعد از مزایده درخواست کنند. همچنین کوین HNS به‌عنوان پاداش به ماینرهای شبکه تعلق می‌گیرد؛ یعنی نقش دوم آن تامین امنیت شبکه است.

کاربردهای رمزارز Handshake

  • پاداش به ماینرهای شبکه
  • مشارکت در مزایده و خرید دامنه
کیف پول هندشیک
استخراج ابری هندشیک با سوددهی بالا

کوین هندشیک را در چه کیف پولی نگهداری کنیم؟

برای دریافت و ارسال کوین HNS، مشارکت در مزایده و بروزرسانی سوابق منابع برای نام‌های شما باید کیف پول هندشیک بسازید. برای این کار می‌توانید از ابزار خط فرمان hs-client یا رابط کاربری گرافیکی باب ولت (Bob Wallet) استفاده کنید. توجه کنید که برای کار با این ابزارها به کمی دانش فنی نیاز دارید.

با تهیه پلن استخراج ابری هندشیک در شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ، علاوه بر استخراج راحت و بی دردسر ارز هندشیک بدون نیاز به هیچ دانش فنی و تخصصی، همزمان میتوانید آن را بدون نیاز به هیچ والت یا سایت صرافی به صورت خیلی راحت در پنل کاربری خود در گلدن هش ماینینگ نگهداری کنید و همزمان همراه با نگهداری ارزها، دوباره ارزهای خود را وارد چرخه سرمایه گذاری و کسب سود کنید و در این حالت سودی مرکب را از سرمایه گذاری خود دریافت کنید.

 

استخراج ابری هندشیک با سوددهی بالا

چرا استخراج ابری هندشیک با سوددهی بالا همراه است؟

در سال 2018 پروژه هندشیک با جذب سرمایه ای 10.2 میلیون دلاری توسط a16z، پولی چین کپیتال، Draper Associates و فاندرز فاند به دنیای کریپتو معرفی شد. در ادامه نیز سرمایه گذاران بیشتری به حمایت از این پروژه پرداختند مانند پنترا کپیتال، دیجیتال کارنسی گروپ، هَشِد فاند و Sequoia Capital.

هندشیک پروژه ای جذاب است که کمتر به آن پرداخته شده و کمتر مورد بررسی قرار گرفته است. پروژه ای که کوین کارآمدی دارد، از تیم با تجربه و کاربلدی تشکیل شده است و سرمایه گذاران بزرگی روی آن سرمایه گذاری کرده اند باید انتظار رشد داشته باشیم.

در حال حاضر هندشیک مارکت کپی در حدود 38 میلیون دلار دارد ولی از حجم معاملات روزانه ی پایینی برخوردار است که بخاطر صرافی های کمی است که کوین HNS در آنها لیست شده. کوین HNS تنها از صرافی های بیترکس، MEXC، گیت و کوینکس قابل خریداری است.

اما در عین حال از طریق استخراج ابری کوینهای HNS و بدون نیاز به صرافیها می توان نسبت به کسب درآمد فوق العاده از آن اقدام کرد و در آینده ای نزدیک که این پروژه در صرافیهای بزرگتر لیست شده و به صورت رسمی تر وارد بخش لیست دامنه های اینترنتی وابسته به شبکه بلاکچین شود، می توان سودی بسیار قابل قبولی را برای دارندگان و استخراج کنندگان آن امیدوار بود.

 

استخراج ابری هندشیک با اپ app

استخراج ابری هندشیک با سوددهی بالا

 

استخراج ابری هندشیک crypto

استخراج ابری هند شیک و ارزهای دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی ها که به اختصار Crypto گفته می شود روز به روز طرفداران و علاقه مندان جدید پیدا می کنند، زیرا با کمترین ریسک از نوسانات شدید قیمت می توان در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرد و در کنار استخراج آن ارز، می توان همزمان تعداد زیادی از آن ارز را هولد کرد و ارزی مانند هندشیک که استخراج ابری آن جدیدا به مجموعه ارزهای گلدن هش ماینینگ جهت استخراج ابری اضافه شده است و طرفداران زیادی دارد و در آینده ای نزدیک با افزایش قیمتی چندین درصدی همراه خواهد بود نیز در سبد کاربران استخراج کننده قرار خواهد داشت و قابل دسترس می باشد.

 

استخراج ابری هندشیک crypto

استخراج ابری هندشیک app

برای استخراج ابری هندشیک توسط اپ، می توانید با دانلود اپ اندرویدی شرکت گلدن هش ماینینگ، نسبت به مدیریت و خرید استخراج ابری هندشیک، استخراج ابری بیت کوین، استخراج ابری اتریوم کلاسیک، استخراج ابری دوج کوین و استخراج ابری ارزهای دیجیتال که در آینده ای نزدیک حهت استخراج به پلن های شرکت اضافه می شود اقدام کنید.

 

استخراج ابری ارز دیجیتال هندشیک

استخراج ابری چیست

به صورت ساده و قابل درک می توان گفت که استخراج ابری سرویس محاسباتی است که می‌توانید با استفاده از آن قدرت محاسباتی، ظرفیت سرور، خدمات مربوط به دیتابیس، نرم‌افزار و ذخیره‌سازی فایل را از طریق سیستم ابری اجاره کنید.

شرکت‌هایی که خدمات ابری را ارائه می‌دهند بر اساس میزان مصرف شما از این خدمات، هزینه دریافت می‌کنند، اما با توجه به قدرت هش ریت بالایی که شرکت گلدن هش ماینینگ دارد، امکان تهیه چنین قدرت هش ریتی برای کاربران معمولی ممکن نیست و هزینه های میلیاردی را همراه خواهد داشت. به همین دلیل قدرت هش ریت اجاره داده شده با قیمت مناسب توسط شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ مناسب ترین روش استفاده از استخراج ابری می باشد.

 

گیت هاب پروژه هندشیک

استخراج ابری بیت کوین

در مقاله دیگری کامل در این مورد توضیح داده ایم که شما را به خواندن آن نیز دعوت می کنیم :

استخراج ابری بیت کوین چگونه می باشد؟

ماینینگ ابری رایگان

ماینینگ ابری رایگان اصطلاحی هست که خیلی از کاربران به دنبال آن هستند و تمایل دارند تا به صورت رایگان یک ارزدیجیتال را ماین یا استخراج کنند، اما با نگاهی منطقی به این مورد و با توجه به هزینه های بسیار زیاد ایجاد فارم استخراج یا ماینینگ ابری یک ارز دیجیتال، هیچ دلیل موجه ای وجود ندارد که فردی یا شرکتی آن خدمات را به شما رایگان ارائه بدهد، جز اینکه بعضی از افراد یا سایتها با استفاده از کدنویسی کدی را از طریق وب سایت در گوشی یا سیستم های شخصی شما فعال می کنند تا از قدرت سخت افزاریو برای دریافت هش ریت از گوشی یا سیستم شخصی شما اقدام می کنند و این مورد مقدار بسیار ناچیزی را به عنوان ماینینگ بر میگرداند که اگر در مقابل آسیبی که به قطعات سخت افزاری دستگاه شما وارد می شود اصلا به صرفه اقتصادی نیست.

 

پلن استخراج ابری هندشیک

 

 

سایت استخراج بیت کوین

سایت گلدن هش ماینینگ یکی از بهترین سایتهای استخراج ابری بیت کوین می باشد که با بیش از 6500 دستگاه ماینر پیشرفته و جدید و با اعتماد بیش از 7500 کاربر از سرتاسر جهان توانسته وظیفه خود را به نحواحسنت به بازدهی نهایی برساند و با پرداخت سود کاربران در کوتاهترین زمان، یعنی کمتر از 48 ساعت یکی از پیشرو ترین شرکتها در بازپرداخت سود کاربران می باشد.

 

کلود ماینینگ ارز هندشیک handshake

کلود ماینینگ

کلود ماینینگ که اصطلاح دیگری از استخراج ابری می باشد و در بین کاربران استفاده می شود، شامل همان روشها و توضیحاتی می باشد که در خصوص استخراج ابری صدق می کند.

جهت افزایش اطلاعات بیشتر شما در خصوص کلود ماینینگ، در مقاله دیگری آن را نیز قبلا کامل توضیح داده ایم که برای آشنایی بهتر با اصطلاحات ارزهای دیجیتال خواندن آن را به شما پیشنهاد می کنیم : کلود ماینینگ و استخراج ابری

مدیریت dns با ارز هندشیک

سایت استخراج اتریوم

با ثبت نام در گلدن هش ماینینگ، از طریق پنل کاربری خودتون به صورت خیلی راحت و سریع به استخراج ابری اتریوم، استخراج ابری دوج کوین، استخراج ابری هندشیک، استخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیگر دسترسی خواهید داشت.

تمام پلن ها با قدرت هش ریت بالا و قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار داده شده اند و هرگونه سوالی در خصوص پلن ها یا درآمدزایی پلن ها دارید، می توانید از طریق ثبت تیکت یا نوشتن کامنت در همین پست از پشتیبانی فارسی ما درخواست راهنمایی کنید.

نتیجه گیری

در گلدن هش ماینینگ، در کمتر از 30 ثانیه می توانید ثبت نام کنید و به محض ثبت نام مبلغ 6 دلار هدیه ثبت نام به شما تعلق می گیرد و با توجه به توضیحاتی که در خصوص پلن های استخراج ابری ارزهای دیجیتال در پنل کاربری خود مشاهده می کنید، می توانید نسبت به خرید ارزهای دیجیتال مدنظر خود اقدام کنید.

همونطور که در این مقاله ارز هندشیک مورد بررسی قرار گرفت، متوجه شدیم که این ارز یکی از پرطرفدارترین ها برای استخراج هست و در کنار استخراج آن، می توانید از هولد و نگهداری آن نیز سود دریافت کنید و سود مرکب از آن داشته باشید.

 

منابع:

گیت هاب پروژه هندشیک

وب سایت رسمی پروژه

 

اشتراک گذاری این مطلب:
برچسب های این مطلب:
ارز HNSارز هند شیک چیستارزدیجیتال با سوددهی بالااستخراج ابری ارزدیجیتال با سوددهی بالااستخراج ابری بیت کویناستخراج ابری چیستاستخراج ابری هندشیکاستخراج ابری هندشیک appاستخراج ابری هندشیک cryptoاستخراج ابری هندشیک با سوددهی بالاچرا استخراج ابری هندشیک با سوددهی بالا همراه است؟رمزارز هندشیک HandShake چیست؟سایت استخراج اتریومسایت استخراج بیت کوینکلود ماینینگکوین HNS چیست؟کوین هندشیک را در چه کیف پولی نگهداری کنیم؟ماینینگ ابری رایگاننحوه کارکرد پروتکل Handshake
ارسال شده در دسته بندی:
ارزهای دیجیتال, خبرهای شرکت, سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال, مطالب وبلاگ
ارسال شده در تاریخ:
توسط:
نوشتهٔ پیشین
استخراج ابری دوج کوین
نوشتهٔ بعدی
روشهای کسب درآمد دلاری با زیرمجموعه گیری و همکاری در فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید