استخراج ابری بیت کوین

استخراج ابری بیت کوین چیست؟

استخراج ابری بیت کوین یا بیت کوین کلود ماینینگ (BitCoin Cloud Mining) یک روش استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین می باشد که از راه دور قابل کنترل است. این روش ماینینگ به ماینر ها اجازه می دهد که بتوانند بدون نیاز به مدیریت و نگهداری سخت افزار به کار استخراج بپردازند.

در واقع استخراج ابری بیت کوین یا کلود ماینینگ بدان معناست که شما بدون خریداری تجهیزات سخت ‌افزاری گران ‌قیمت، از راه دور و به‌ صورت ابری اقدام به استخراج ارزهای دیجیتال می‌کنید. برای این کار، تنها چیزی که نیاز دارید فقط یک رایانه یا گوشی موبایل خواهد بود تا به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کرده و سودتان را مشاهده کنید.

 

استخراج ابری بیت کوین

 

آیا می خواهید بدون این که روی مدیریت سخت افزار و دستگاه های ماینینگ وقت بگذارید و یا بدون این که نیاز باشد مهارت های فنی و پیچیده ماینینگ را یاد بگیرید، بیت کوین استخراج کنید؟

اگر پاسخ شما مثبت است، باید به سراغ استخراج ابری بیت کوین یا کلود ماینینگ (Cloud Mining) بروید. استخراج ابری یک راه جایگزین برای ماینینگ بیت کوین است که در آن، شما می توانید از قدرت پردازشی دستگاه هایی که هش ریت آنها به اشتراک گذاشته شده استفاده کنید.

این شیوه به ویژه برای کسانی که از جزئیات فنی سر در نمی آورند یا نمی خواهند وقت زیادی به این کار اختصاص دهند، بسیار مناسب و کارآمد است. البته این روش هم مزایا و معایب مربوط به خود را دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

از آنجا که این خدمات توسط شرکت های استخراج ابری بیت کوین مانند: “شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ” ارائه می شود معمولا همراه با یک هزینه و کارمزد همراه است که توسط شرکت ارائه دهنده سرویس از کاربران دریافت می شود. این هزینه و کارمزد بستگی به نوع سرویس و قوانین شرکت ارائه دهنده دارد.

لازم به ذکر میباشد طبق خط مشی و سیاست کاری شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ، از کاربران بابت ارائه این خدمات کارمزد و هزینه اضافه دریافت نمیشود و کاربران تنها هزینه بابت اجاره هش ریت و دستگاه مدنظر خود پرداخت میکنند.

 

 

 

روش های استخراج ابری بیت کوین

سه روش آسان برای استخراج ابری بیت کوین وجود دارد که شامل استخراج میزبانی، قدرت هش اجاره ایی، استخراج میزبانی مجازی می باشند.

  1. استخراج میزبانی:این سرویس به شما این اجازه را می دهد تا یک سیستم استخراج کننده اجاره کنید و با آن به استخراج بیت کوین بپردازید لازم به ذکر است که در سرویس هایی که توسط استخراج کننده های ابری به شما ارائه می شوند شما نیاز نیست که دیگر هزینه زیادی برای حفظ و نگه داری سیستم خود بپردازید چرا که سیستم شما جایی دیگر به دور از شما در حال استخراج بیت کوین است. (این روش از بهترین و پربازده ترین روشها میباشد که میتوانید از پلن های سرمایه گذاری ایمن در گلدن هش ماینینگ میباشد.)
  2. قدرت هش اجاره ایی:در این سرویس شما قدرت پردازش اجاره می‌کنید و با اختصاص دادن یک کامپیوتر یا سیستم فیزیکی در محل سکونتتان به استخراج بیت کوین می پردازید. (این روش به دلیل هزینه بالای برق مصرفی، سر و صدای بسیار زیاد، مشکل در خنک کردن دستگاهها، گرمای بیش از حد دستگاه ها، نیاز به اینترنت پرسرعت و پایدار و خیلی از موارد دیگر اصلا منطقی و به صرفه نیست).
  3. استخراج میزبانی مجازی:در این سرویس شما قادر خواهید بود تا یک سرویس مجازی اجاره کنید و نرم افزار های مخصوص استخراج بیت کوین یا همان ماینینگ را بر روی آن ها نصب و فعال کنید. (با توجه به محدودیت تهیه چنین سرویسی و مشکلات پایداری سرور ها در این خصوص، بازدهی کمی از این روش دریافت میشود.)

 

کلود ماینینگ

 

انواع استخراج ابری بیت کوین

اصلی ترین تفاوتی که در میان شیوه های مختلف ماینینگ بیت کوین وجود دارد، این است که چه کسی سخت افزار ماینینگ را مدیریت می کند. در ماینینگ معمولی و رایج، خود کاربر وظیفه دارد که به خرید، نصب، راه اندازی و نگهداری تجهیزات ماینینگ بپردازد ولی در استخراج ابری این کارها از دوش شما برداشته می شود و کلیه خدمات نگهداری و سرویس و کانفیگهای تخصصی و حرفه ای این دستگاهها توسط متخصصان و مهندسان گلدن هش ماینینگ انجام شده و میشود.

استخراج ابری بیت کوین، بر دو نوع است که می تواند به صورت اجاره دستگاه های استخراج فیزیکی و یا به صورت سرورهای مجازی خصوصی باشد و با نصب نرم افزار استخراج بر روی دستگاه صورت گیرد.

بجای اجاره سرور اختصاصی برخی از شرکت ها خودشان میزبانی سرورها را به عهده می گیرند و اقدام به فروش هش ریت می کنند که کاربران می توانند انتخاب کنند که چه میزان هش ریت می خواهند و همچنین می توانند مشخص کنند که مدت زمان قرارداد آنها چگونه باشد.

از دیگر امکانات این سرویس ها این می باشد که امکان واگذاری تمام یا بخشی از هش ریت برای کاربران موجود می باشد. برای تهیه هش ریت بالا با قیمت مناسب وارد بخش کاربری و شروع استخراج شوید و در کمترین زمان سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری خود را شروع کنید.

 

کلود ماینینگ بیت کوین

 

بهترین پلتفرم های استخراج ابری بیت کوین

بهترین وبسایت های استخراج ابری که در سال 2021 بیشترین بازدهی و درآمد را برای کاربران خود فراهم کرده اند سایت گلدن هش ماینینگ میباشد که میانگین درآمد 2 بیت کوین در سال برای کاربران خود، درآمد بسیار بالایی را برای آنها رقم زده است.

جهت استفاده از این موقعیت عالی میتوانید از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری سایت گلدن هش ماینینگ شده و کسب درآمد دلاری و استخراج ابری بیت کوین یا سرمایه گذاری در توسعه فارم ها را شروع کنید.

 

 

محاسبه سود استخراج بیت کوین

وجود تفاوت در میان سرویس های مختلف ماینینگ ابری باعث شده میزان سودآوری آنها نیز متفاوت باشد. اصولا در نحوه محاسبه سود حاصل از استخراج ابری پارامترهای مختلفی دخیل است که اولین و مهم ترین آنها، نوع دستگاه مورد استفاده و هش ریت آنها و در وهله بعدی به معروفیت و شهرت شرکت میزبان بر می گردد.

توصیه ما این است که برای ماینینگ ابری به سراغ شرکتی بروید که شناخته شده است، از امنیت خوب و قابل توجهی برخوردار است و نظرات مشتریان نیز نسبت به آن منفی نیست.

شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ ثبت شده در کشور لیتوانی و با نمایندگی فعال در 8 کشور دنیا توانسته با اعتماد کاربران خود و جذب سرمایه کافی و پرداخت به موقع سودهای کاربران تمامی موارد یک شرکت معتبر را از نهادها و وب سایتهای رسمی رتبه بندی و اعتماد کاربران دریافت کند.

 

استخراج ابری

 

هزینه استخراج ابری یا کلود ماینینگ بیت کوین

عامل دوم، هزینه های مربوط به این کار است که به صورت تراهش بر ثانیه (Terahash per seconds یا به اختصار TH/s) محاسبه می شود. در شرکت های مختلف، این هزینه ها بسیار متفاوت است و در برخی از آنها به حدی بالاست که سود ناشی از ماینینگ بیشتر به ضرر کاربران و سرمایه گذارن میباشد.

اما نحوه فعالیت گلدن هش ماینینگ بازدهی و سوددهی مناسب برای کاربران میباشد و این مسیر حرکتی که توسط گلدن هش ماینینگ دنبال میشود باعث شده است که پلن های سرمایه گذاری گلدن هش ماینینگ با قیمت بسیار مناسب نسبت به بازدهی و سوددهی بسیار بالای خود توسط بیش از 4800 کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده و اعتماد قرار بگیرد.

دشواری فرایند ماینینگ و قیمت بازاری بیت کوین نیز بر میزان سودآوری این سرویس ها اثرگذار است. البته ابزارها و ماشین حساب های آنلاین متعددی وجود دارد که سوددهی استخراج ابری بیت کوین را محاسبه می کنند ولی این وب سرویس ها، با پارامترهای سخت افزاری سر و کار دارند و نسبت به پارامترهای استخراج ابری آشنا نیستند.

تیم فروش گلدن هش ماینینگ با بررسی تمامی موارد توسط متخصصین و کارمندان خود، پلن های استخراج ابری با قیمت مناسب و هش ریت بالا را برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته اند.

 

 

مزایا و معایب استخراج ابری بیت کوین گلدن هش ماینینگ

مزایا:

به نصب تجهیزات نیاز ندارید و از آن طرف از سختیها و دشواریهای راه اندازی و هزینه های این کار بر عهده شما نیست و قبلا توسط متخصصین گلدن هش ماینینگ با بهترین کانفیگ و بالاترین بازدهی کانفیگ و تنظیم شده اند.

خانه/محل استخراج شما ساکت تر و خنک تر خواهد بود چرا که از سر و صدای فن های خنک کننده در امان هستید.

قبض برق شما سر به فلک نمی کشد.

نیازی نیست که مشکلات و هزینه های نگهداری و تعمیر دستگاه های ماینینگ را متحمل بشید و همه موارد توسط تیم متخصص و فنی گلدن هش ماینینگ انجام میشود.

به خرید تجهیزات اضافی نیاز ندارید.

بدون استرس و نگرانی میتوانید به کارهای روزمره و مسافرت و … خود برسید و نگران قطع شدن، خراب شدن، از دسترس خارج شدن شبکه و کلی مشکلات دیگر نیستید.

پایداری شبکه، سرعت بالای هش ریت، ماینینگ و کسب درآمد بدون وقفه حتی در روزها و ایام تعطیل.

به روزرسانی دستگاههای ماینینگ به جدیدترین و به روزترین سخت افزارها توسط شرکت گلدن هش ماینینگ.

استفاده از به روزترین و جدیدترین دستگاههای استخراج با قویترین سخت افزارها.

 

معایب:

شما نمی توانید در آینده تجهیزات را بفروشید چون اصلا متعلق به شما نیستند و شما در استخراج ابری مالکیت دستگاهی را نمیخرید و فقط بخشی از هش ریت پردازشی یک دستگاه را برای مدت مشخص اجازه میکنید.

به دلیل هزینه های فعالیت، نگهداری و راه اندازی برای شرکت، امکان اجاره هش ریت با مبلغ کم یا هش ریت کم مثلا MH/s یا GH/s برای کاربران با سرمایه کم مقدور نیست.

امکان تغییر یا انتخاب دستگاه مورد استفاده به مدلهای خاص و مدنظر خود را ندارید و باید از نمونه هایی که بیشترین بازدهی و سازگاری را طبق بررسی متخصصین گلدن هش ماینینگ تهیه شده و استفاده میشوند استفاده کنید.

 

استخراج ابری و کلود ماینینگ بیت کوین

 

استخراج بیت کوین رایگان

یکی از مواردی که خیلی از کاربران به دلیل نداشتن سرمایه مناسب یا ترس از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و بیت کوین به دنبال آن هستن که به صورت رایگان بیت کوین استخراج کنن که اگر ضرری به وجود آمد به صورت مستقیم متحمل نشوند.

اما باید این نکته را در نظر بگیرید که با توجه به توضیحاتی که در بالاتر خدمت شما داده شده، استخراج بیت کوین به سخت افزارها یا دستگاه پرقدرت و گرانقیمتی نیاز داره که تهیه اونها و ارائه خدمات به صورت رایگان مقدور نمیباشد و در اکثر موارد این ادعاها برای جذب کاربر و ارسال تبلیغات به آنها داده میشود.

 

 

سایت استخراج بیت کوین

گلدن هش ماینینگ یک شرکت بین المللی ثبت شده در کشور لیتوانی و دارای نمایندگی فعال در 8 کشور دنیا میباشد که پلن های استخراج ابری بیت کوین به صورت بدون کارمزد و هزینه های اضافی به کاربران خود را عرضه میکند و این امر باعث اعتماد +4800 کاربر از سرتاسر دنیا به گلدن هش ماینینگ شده است و برای کسب درآمد دلاری و استخراج ابری بیت کوین از خدمت گلدن هش ماینینگ استفاده میکنند.

با توجه به شروع فعالیت گلدن هش ماینینگ به صورت یک پروژه استارت آپی و موفقیت سریع در مدت زمان کوتاه، به زودی بازدهی و رشد چشمگیری در انتظار این شرکت و پروژه ها و فارم های استخراج بیت کوین رخ خواهد داد و در این میان کاربرانی که به ما اعتماد کردند و خواهند کرد، از این موفقیت و پیشرفت سودهای خوبی خواهند برد.

 

 

سایت استخراج ابری اتریوم

به زودی این بخش به فعالیتهای گلدن هش ماینینگ اضافه خواهد شد و در حال حاضر مهندسین و متخصصین گلدن هش ماینینگ در حال پیاده سازی فارم های مخصوص استخراج ابری اتریوم میباشند.

 

 

استخراج اتریوم رایگان

متاسفانه این مورد هم بین عده زیادی از کاربران در حال تبلیغ و پخش شدن میباشد که به دلیل عدم آگاهی کافی کاربران از هزینه های راه اندازی یک فارم استخراج اتریوم و یا بیت کوین گول این تبلیغات را میخورند و به دنبال استخراج اتریوم رایگان هستند.

 

 

برنامه بیت کوین

برای نگهداری بیت کوینهای استخراج شده خود در گلدن هش ماینینگ میتوانید از والت ها و کیف پولهای نرم افزاری و مطمئن و امن مانند: تراست والت TrustWallet، متامسک MetaMask و … استفاده کنید.

 

 

بهترین سایت کلود ماینینگ

گلدن هش ماینینگ در مدت زمان کوتاهی که شروع به فعالیت کرد، توانست جز بهترین ارائه دهندگان خدمات کلود ماینینگ و استخراج ابری بیت کوین در سال 2021 بین هزاران سایت و شرکت فعال در این زمینه شود و با لطف و رای کاربران در سایتهای معتبر جهانی، گلدن هش ماینینگ در لیست بهترین سایتهای کلودماینینگ سال 2021 قرار گرفت و با پلن های قوی خود توانست سود خوبی را به کاربران خود برساند.

 

 

آموزش بیت کوین

در خصوص بیت کوین و آموزشهای مرتبط با آن در بخشهای مختلف سایت و وبلاگ مطالبی را قرار داده و خواهیم داد که میتوانید از آنها استفاده کرده و اطلاعات خود را در خصوص بیت کوین، نحوه نگهداری، استخراج و … به دست اورید.

 

 

نتیجه گیری:

استخراج ابری بیت کوین یا ارزهای دیجیتال برای افرادی که دنبال دردسر و دشواریهای نگهداری، رسیدگی،هزینه های برق مصرفی، سر و صدای تولید شده بسیار زیاد و … نیستن بسیار مناسب میباشد و با ریسک بسیار کم و مطمئن میتوانند با تهیه پلن مناسب خود شروع به استخراج ابری بیت کوین و کسب درآمد دلاری کنند.

همچنین با توجه به رشد کلی قیمت و ارزش بیت کوین نسبت به نگهداری پول در بانک و بی ارزش شدن پول، میتواند یک انتخاب مناسب برای نگهداری همان سپرده به صورت بیت کوین و کسب درامد دلاری و استخراج بیت کوین از آن باشد.

در صورت تمایل به استخراج ابری بیت کوین و کسب درآمد دلاری روزانه، میتوانید در کمتر از 30 ثانیه با ثبت نام در گلدن هش ماینینگ و بدون نیاز به احراز هویت فعالیت خود را شروع کنید.

 

 

اشتراک گذاری این مطلب:
برچسب های این مطلب:
bitcoin cloud mininggolden hash mininggoldenhashminingآموزش بیت کویناستخراج ابری بیت کویناستخراج اتریوم رایگاناستخراج بیت کوین رایگانبرنامه بیت کوینبهترین سایت استخراج ابریبهترین سایت استخراج ابری بیت کوینبهترین سایت کلود ماینینگبیت کوین کلود ماینینگسایت استخراج ابری اتریومسایت استخراج بیت کوینکلود ماینینگگلدن هش ماینینگ
ارسال شده در دسته بندی:
آموزشهای تخصصی, سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال, مطالب وبلاگ
ارسال شده در تاریخ:
توسط:
نوشتهٔ پیشین
گلدن هش ماینینگ GoldenHashMining چیست؟
نوشتهٔ بعدی
بیت کوین چیست و چگونه استخراج میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید