بهترین سایت اجاره ماینر اختصاصی

بهترین سایت اجاره ماینر اختصاصی

در این مقاله از سایت شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ در مورد بهترین سایت اجاره ماینر اختصاصی خواهیم پرداخت. ابتدا به یادآوری کلی در خصوص معرفی بیت کوین و ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت و سپس به سراغ معرفی بهترین سایت اجاره ماینر اختصاصی میپردازیم.

قبلا در مقالاتی که در بخش وبلاگ قرار دادیم کامل در مورد بیت کوین و ارزهای دیجیتال و استخراج ابری توضیح داده ایم که میتوانید مطالعه کنید.

 

بهترین سایت اجاره ماینر اختصاصی

 

پس از صعود شگفت انگیر بیت کوین از 3000$ تا مرز 20000$ و کاهش آن به مرز 8000$ و جهش قیمتی به 60000$ شاهد آن هستیم که هر روز تعداد بیشتری با عبارت ارز دیجیتال و ماینینگ و یا استخراج ابری بیت کوین آشنا شده و در تلاشی قابل درک به دنبال کسب درآمد از این راه هستند.

پس از اوج گرفتن قیمت ارز های دیجیتال به پادشاهی بیت کوین، شاید شما هم به فکر کسب درآمد و استخراج ارزهای دیجیتالی افتاده اید و به دنبال راهکار هایی مناسب هستید.

در این مطلب حقایقی را برای شما در خصوص واقعیت ها ، دروغ ها و ابهامات حوزه استخراج ارز دیجیتال آشکار خواهیم کرد تا بتوانید پول و سرمایه خود را با آگاهی در مسیر درست سرمایه گذاری کنید.

بیت کوین به عنوان محبوب ترین ارز دیجیتال، طی سال های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. حتی افرادی که با دنیای فناوری رابطه چندان خوبی ندارند، به فکر سرمایه گذاری در این حوزه افتاده اند.

همانطور که میدانید استخراج بیت کوین یا بیت کوین ماینینگ یکی از متداول ترین اصطلاحات مربوط به کسب درآمد به وسیله ارزهای دیجیتالی است. اما منظور از ماین کردن بیت کوین یا هر پول دیجیتال دیگر چیست؟

 

بهترین سایت برای اجاره ماینر اختصاصی در سال 2022

بهترین سایت اجاره ماینر اختصاصی

چگونه می توان به بیت کوین ماینینگ پرداخت؟

اگرچه هر فرد، حتی با استفاده از گوشی هوشمند خود، می تواند بیت کوین استخراج کند، اما این عمل در نهایت، به جز هزینه و ضرر، ثمره دیگری نخواهد داشت! زیرا امروز بیت کوین ماینینگ در فارم های بسیار بزرگ، مجهز به صدها یا شاید هزاران کامپیوتر قدرتمند، صورت می گیرد. (ما در فارم گلدن هش ماینینگ بیش از +6500 دستگاه از جدیدترین و به روزترین دستگاههای ماینر را برای تولید یکی از بیشترین هش ریتهای جهان ایجاد کرده ایم)

به همین دلیل واقعیت تلخ اینجاست که با وجود جذابیت این عمل، بسیاری از کاربران باید فکر ماین کردن بیت کوین را از سرشان بیرون نمایند.

نمایی از فارم گلدن هش ماینینگ که مخصوص استخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیجیتال و همچنین اجاره ماینر اختصاصی میباشد را در تصویر زیر مشاهده می کنید. به طور واضح، سیستم کامپیوتری عادی شما شانسی در برابر این همه توان پردازشی ندارد و با توجه به مقالات دیگری که در این خصوص روی سایتمون قرار دادیم علت را کامل برای شما توضیح داده ایم!

مقاله : استخراج بیت کوین با کامپیوتر خانگی

 

اجاره ماینر در فارم گلدن هش ماینینگ

 

بنابراین بهترین روش کسب درآمد از بیت کوین چیست؟

* اجاره ماینر بهترین روش کسب در آمد از بیت کوین *

بسیاری از افراد زمانی که با بیت کوین آشنا می شوند به مفهوم استخراج آن علاقه پیدا می نمایند زیرا این بهترین روش کسب درآمد و خلق پول دیجیتال است.

اما با توجه به هزینه بسیار بالای دستگاه های ماینر ، برق پرهزینه آن و همچنین دانش و اطلاعاتی که برای ماینینگ ضروری است، اجاره ماینر از فارم(مزرعه) های ماینینگ معتبر راه چاره به صرفه تر و ساده تری است. کما اینکه برای بیت کوین ماینینگ بصورت حرفه ای به پیکربندی سخت افزار و فضای فیزیکی و نگهداری ماینرها احتیاج است که هزینه بالایی دارد. اما با تهیه پلن استخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیجیتال نیاز به هیچ تخصص و اطلاعات فنی ندارید و به صورت خیلی ساده با انتخاب پلن خود میتوانید بدون دغدغه به کسب درآمد از بیت کوین بپردازید.

 

بنابراین امروز بهترین راه کسب در آمد از بیت کوین و ارزهای دیجیتال، خرید و اجاره ماینر از پلتفرم های معتبر و بین المللی مانند شرکت گلدن هش ماینینگ میباشد.

در بازار کریپتوکارنسی هر فردی می تواند تمامی معاملات صورت گرفته در سراسر دنیا را توسط پلتفرم های معاملاتی و صرافی های آنلاین مشاهده کند. این میزان از شفافیت به هیچ وجه در بازارهای اقتصادی دیگر نظیر بورس یا فارکس که از پول های رایج کنونی استفاده می نمایند وجود ندارد و به همین علت، ارز های دیجیتالی همچون بیت کوین، مورد استقبال بسیار زیادی در کشورهای مختلف دنیا قرار گرفته است.

فرآیند به دست آوردن بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری، فرآیند پیچیده و دشواری است که توسط دستگاه هایی به نام دستگاه ماینر انجام می گیرد.

 

اجاره ماینر اختصاصی در گلدن هش ماینینگ

بهترین سایت اجاره ماینر اختصاصی

 

بهترین پلتفرم خرید و اجاره ماینر اختصاصی کدام شرکت است؟

معتبر ترین و تنها برند بین المللی فعال در حوزه خرید و اجاره ماینر که به تازگی با مجوز رسمی از وزارت صنعت و معدن(صمت) در ایران نیز به کاربران خدمات منحصر به فردی را ارائه میدهد شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ است.

شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ به صورت یک پروزه استارت آپی شروع به فعالیت کرد و به دلیل ایده های خلاقانه و نو، توانست نظر اسپانسرهای رسمی از کشورهای مختلف را به خود جلب کند و برای توسعه فعالیت خود به صورت بین المللی اقدام به ثبت شرکت با برند گلدن هش ماینینگ در کشور لیتوانی نمود و در حال حاضر در 8 کشور دنیا نیز به صورت رسمی ثبت شده و در حال فعالیت میباشد.

در اوایل زمستان سال 1400 گلدن هش ماینینگ توانست مجوز رسمی فعالیت خود در ایران را از وازرت صنعت و معدن دریافت کند و به سرمایه گذاران و علاقه مندان داخل ایران به استخراج پول های دیجیتالی خدمات قابل توجهی را ارائه دهد.

 

بهترین سایت اجاره ماینر و کسب درآمد از بیت کوین

 

بهترین سایت اجاره ماینر

گلدن هش ماینینگ راحت ترین روش و سرویس های استخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیجیتال، اجاره و خرید ماینر بیت کوین، اجاره ماینر اختصاصی و نگهداری در فارمهای گلدن هش ماینینگ بدون احتیاج به هیچگونه دانش فنی است که از دردسرهای تهیه و نگهداری دستگاههای ماینر نیز فارغ خواهید بود.

شرکت بین المللی گلدن هش مایننیگ نخستین و پیشرفته ترین سرویس آنلاین اجاره ماینر و استخراج ابری بیت کوین با ایده ای نو و بدون هزینه نگهداری و سرویس دستگاهها است که این ایده توانسته محبوبیت این برند را در جهان بیشتر کند و در حال حاضر بیش از +4800 کاربر از سرتاسر جهان در مدت کوتاه از زمان فعالیت به ما اعتماد کرده اند.

تمرکز اصلی شرکت بین المللی گلدن هش ماینینگ  بر روی ارائه خدمات ساده و بدون پیچیدگی و ماینینگ تحت وب و استخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیجیتال به کاربران بدون نیاز به درگیر شدن با مفاهیم و تخصص های شبکه بلاکچین و استخراج ارزها میباشد و با اجاره ماینر از گلدن هش ماینینگ، تمامی ماینرها در فارم اختصاصی شرکت با بروزترین امکانات و بالاترین سطح مانیتورینگ میزبانی می شوند و تیم فنی و متخصص گلدن هش ماینینگ تمامی کارهای سرویس و نگهداری را بر عهده میگیرند.

سرویس اجاره ماینر اختصاصی گلدن هش ماینینگ برای همه افرادی است که علیرغم تمایل به سرمایه گذاری در صنعت ماینینگ ، دانش و موقعیت و زمان کافی برای مدیریت ماینر خود را ندارند مناسب میباشد و با گلدن هش ماینینگ با روشهای تضمین بازدهی و سوددهی، خیال شما را از سرمایه گذاری در پلن های مختلف راحت می نماید.

 

هتلینگ ماینر hoteling miner

 

هتلینگ ماینر

تامین برق دستگاههای ماینر مهمترین و در عین حال دشوارترین بخش از قضیه استخراج شخصی بیت کوین و ارزهای دیجیتال توسط دستگاههای ماینر است. تا همین چند ماه پیش ایران یکی از بهترین نقاط دنیا برای راه اندازی فارم بود ، زیرا به آسانی میشد از یارانه برق که برای فعالیت در زمینه کشاورزی یا صنعت تعریف شده بود را استفاده و برق دستگاه های پر مصرف ماینر را با ارزانترین رقم ممکن فراهم کرد .

اما اخیرا به دلیل سخت گیری های دولتی مبنی بر استفاده از یارانه برق دولتی برای صنایع دیگر، تامین برق دستگاههای میانینگ دیگر به سادگی گذشته نیست . اخیرا بسیاری از فارم های فعال که از برق صنایع برای استخراج بیت کوین استفاده میکردند ، توسط وزارت نیرو شناسایی و پلمپ شدند و دستگاههای ماینر مصادره و صاحبان آنها به مراجع قضایی معرفی شدند.

هتلینگ ماینر یا میزبانی دستگاه ماینر شخصی یا نگهداری دستگاه ماینر شخصی استخراج رمزارز اما در مکان فرد یا شرکتی دیگر که شرایط نگهداری، تامین برق، تخصص و …. کافی را داشته باشد میگویند.

در این روش شما دستگاه ماینری را تهیه میکنید( خوتان میخرید یا از ما میخرید) و امکان فراهم کردن نیازها و زیرساختها ، تامین برق ، محیط خنک و رطوبت پایین، اطلاعات فنی و تنظیم دستگاهها و … را ندارید و به جایی یا کسی نیاز دارید تا دستگاه شما را راه اندازی کرده و از آن بهره برداری کند، اما در اصل شما مالک دستگاه هستید و بیت کوین و یا ارز استخراج شده برای شما خواهد بود و شما فقط مبلغی را بابت هزینه نگهداری و سرویس دستگاه خود به آن شرکت پرداخت میکنید.

مثلا شما دستگاه ماینر آسیک را خریداری کرده اید و شرایط نگهداری ندارید و تمایل دارید که در فارم شرکت گلدن هش ماینینگ نگهداری بشه و از دستگاه خود استفاده کنید و درآمد داشته باشید، اما مالکیت دستگاه برای شما باشد.

به این روش هتلینگ ماینر گفته میشود و خیلی از افراد به چنین کاری تمایل دارند تا هم مالک دستگاه خود باشند و هم بتوانند بیت کوین و ارزهای دیجیتال را استخراج کنند.

 

ارزهای قابل استخراج با اجاره ماینر

 

به دلیل تحر یم ها ی ایران و مشکلات خرید و تهیه دستگاهها ماینر در داخل ایران و همچنین محدودیتها و مشکلات فروشندگان بین المللی برای ارسال و پست به ایران، امکان تهیه دستگاهها در ایران بسیار سخت و پرریسک میباشد و از طرفی عده ای از این شرایط سواستفاده کرده و دستگاههای خراب یا قبلا استفاده شده را به ایران ارسال میکنند و متاسفانه امکان پیگیری و شکایت از آن فروشنده ها از داخل ایران مقدور نیست.

از طرفی دیگر با توجه به تغییرات و به روزرسانیهای دستگاهها و مدلهای مختلف و الگوریتم های استخراج و … اگر شما دستگاه را به هر طریقی در ایران خریداری کنید و تمایل داشته باشید که در فارم گلدن هش ماینینگ نگهداری شود، به دلیل وزن تقریبا سنگین و هزینه بالای ارسال دستگاه تا رسیدن به فارم گلدن هش ماینینگ، هزینه بسیار بالایی را باید فقط برای تهیه و انتقال به فارم گلدن هش ماینینگ پرداخت کنید.

به همین دلایل در گلدن هش ماینینگ که مبتکر ایده ها و طرحهای نو میباشد، ما با روش دیگری این کار را برای عزیزان ایرانی انجام میدیم:

  • شما میتوانید مستقیما کارهای سفارش و خرید دستگاه مدنظر خود را به تیم فنی و متخصص گلدن هش ماینینگ بسپارید و از دغدغه پیدا کردن فرد مطمئن، نحوه واریز به حساب آنها، انتقال و حواله پول به خارج کشور و … فارغ شوید و تمام کارها توسط نمایندگی های گلدن هش ماینینگ که در 8 کشور دنیا در حال فعالیت میباشند انجام شده و مطمئن خواهید بود که دستگاهی کاملا سالم و اورجینال برای شما تهیه میشود و قابل بهره برداری خواهد بود.
  • کلیه گزارشات از زمان سفارش تا تحویل و راه اندازی در فارم گلدن هش ماینینگ برای شما ارسال خواهد شد.
  • شماره شناسایی، شماره بدنه، شماره خرید، آدرس فروشگاه، قرارداد ماینر و … نیز برای شما به عنوان مالک دستگاه ارسال خواهد شد.
  • پنل ماینر برای نظارت و مدیریت دستگاه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • ساعت و تاریخ راه اندازی، شماره محل نگهداری دستگاه شما در قفسه و سیلو و مسئول مربوطه به صورت کاملا شفاف و کتبی به شما معرفی خواهد شد.
  • میزبانی از انواع دستگاه های ماینر بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، لایت کوین، ترون، مونرو، ‌دش، اتریوم کلاسیک، زیکش، دیکرید، دیجی بایت، ورج، کومودو، زدکوین، الکترونیوم و تمامی کوین ها و توکن های ماینبل دیگر
  • از تعداد 1 دستگاه پذیرفته شده و در صورت واگذاری بیش از 10 دستگاه تخفیف ارائه می گردد
  • پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته
  • تخصص در نگهداری تعداد بالای ماینر
  • تمامی سوله های فارم به صورت حرفه ای و با حساسیت بالا چیدمان شده؛ به صورتی که تمام الگوریتم های رمزارز با بالاترین راندمان و درآمد پشتیبانی می گردند.
  • مزیت های فوق ویژه:

به صرفه ترین قیمت و بهترین و کامل ترین تجهیزات در فضایی بسیار بزرگ، امن و ایزوله برق صنعتی فشارقوی بدون نوسان استفاده از تابلو برق حرفه ای و پیشرفته جهت تغذیه ماینرها در هنگام افت ولتاژ احتمالی با تهویه عالی سیستم کولینگ دما و رطوبت به منظور خنک و خشک نگه داشتن ماینرها جهت استفاده از حداکثر توان استخراج و افزایش عمر ماینرهای شما اینترنت فوق پرسرعت و پایدار اینترنت پشتیبان از ISP های دیگر (وایرلس، وایمکس و ADSL 2 ) بدون قطعی مگر در مواقع قطعی سراسری امکان، مانیتورینگ آنلاین 24 ساعته، کانفیگ شبکه ماینر و امکان مانیتور وضعیت هش ریت، دما و دور فن ماینر به صورت آنلاین چک کردن روزانه ماینرها توسط تکنسین های حرفه ای به صورت شناسنامه ای سرویس دوره ای دستگاها توسط اپراتور به صورت منظم دوربین مدار بسته و دزدگیر حرارتی و حرکتی بیمه آتش سوزی مکان دارای نگهبان در 3 شیفت 24 ساعته 7 روز هفته و کنترل سطح بالای ورود و خروج

 

بهترین سایت ماینینگ

در مقاله ای جدا به صورت کاملا تخصصی در خصوص بهترین سایت ماینینگ توضیح داده ایم و پیشنهاد می کنیم حتما آن مقاله را نیز بخوانید:

مقاله: بهترین سایت کلود ماینینگ و استخراج ابری

 

 

دسترسی آسان به این مقاله از طرف گوگل بهترین سایت اجاره ماینر اختصاصی

اشتراک گذاری این مطلب:
برچسب های این مطلب:
اجاره ماینر اختصاصیبهترین پلتفرم خرید و اجاره ماینر اختصاصیبهترین روش کسب در آمدبهترین روش کسب در آمد از بیت کوینبهترین سایت اجاره ماینربهترین سایت اجاره ماینر اختصاصیبهترین سایت ماینینگبیت کوین ماینینگپلتفرم خرید و اجاره ماینر اختصاصیسایت اجاره ماینر اختصاصیکسب در آمد از بیت کوینماینر بیت کوینماینر کوینهتلینگ ماینر
ارسال شده در دسته بندی:
ارزهای دیجیتال, سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال, مطالب وبلاگ
ارسال شده در تاریخ:
توسط:
نوشتهٔ پیشین
بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با سودبالا در سال 2022
نوشتهٔ بعدی
محاسبه هش ریت کارت گرافیک برای استخراج ارزدیجیتال

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید